Mama Campus eke ape Batch eke Anthimata Degree eka Gaththe(Pass ekk), IT Company ekk hariyata Set Vunnehe E Hinda, MSc ekk karanna gihin, Interview eke Class eka Beluwa, eth ada Mng Gov.Teaching exam eka Liyala ada Vedhdhi Teacher Kenek
2026-06-21 12:18:19
4
Poorna_360°》 :
මටම kiwwa wage😘👤🫡
2026-06-21 08:47:08
1
Disansa Hettiarachchi :
@Dee_🎀 😭
2026-08-02 10:49:28
0
Tutster_22 :
❤️
2026-06-22 17:03:16
0
Mahimi Malsha :
🥰🥰🥰
2026-06-21 08:52:02
0
hansaka thejan :
❤️
2026-06-22 12:39:45
0
ᴅᴇᴢɪɪɪ シ :
🫡
2026-06-21 09:03:55
0
Nethra Samadhi 🇱🇰💕 :
💪
2026-06-21 09:53:18
0
@.K.K.A.@ :
❤️
2026-06-21 08:19:40
1
KRISHAN MAHESH :
😍🤟
2026-06-21 10:03:08
0
🥷ADEESHA--🥷 :
❤️
2026-06-23 20:00:11
0
Zayara Clothes :
❤️❤️
2026-06-21 17:12:11
0
Dula ♥️ :
💪♥️
2026-06-22 04:58:39
0
Tharusha Lakshan :
❤️
2026-06-22 05:35:37
0
Ravindu_lakshan🇱🇰 :
❤️❤️
2026-06-22 11:50:29
0
wona :
❤️❤️
2026-06-25 12:52:34
0
praveenpalliyaguru2003 :
🥰🥰🥰
2026-06-21 09:45:15
0
SHEHAN HARSHANA :
❤️❤️❤️
2026-08-03 17:15:50
0
To see more videos from user @udarahendeniya, please go to the Tikwm
homepage.