çok çalıştım bu patusta eski günler İnanlı bu günlerden çok iyidi hatır gönül vardı şimdi boba oğlunu oğlan bobayı tanmiyor @
2026-06-21 13:18:03
8
Seyhan Kuzucu :
dırgenı hiç kaptıran oldumu ben gıbı😁
2026-06-21 18:52:31
5
Poyraz aga :
ulen domatesli pilav yanında ayran ne girerdi bea
2026-06-21 13:56:26
10
erhanyolcu04 :
evet biz bu devirde gençliğimiz geçti şimdi hayat çok kolaylaştı fakat yinede o günleri arıyorum sevgi saygı dostluk komşuluk akrabalık yardımlaşma herşey ozaman güzeldi şimdi insanlarla diyalog kurarken tereddüt ediyorsun her an yanlış yapmaya hazır nalet bir zaman oldu
2026-06-22 11:19:39
1
Bilal Şefikoğlu :
Bu hangi köy
2026-06-22 20:40:05
0
konyalı :
ne güzel di o günler insanın paranın ailenin komşunun bir değeri vardı
2026-06-21 14:59:37
2
Soner Güneşli :
Bende çok çalıştım
2026-06-22 13:41:18
0
kosovali :
kolaygelsin
2026-06-22 16:16:49
0
Elif Karadeniz :
zor işler çok çalıştım anısı 😢🥺
2026-06-22 09:53:36
0
Şero başkan :
o günlerde bi günüdü
2026-06-22 09:27:56
0
c9181ejnsn :
adamsın sen adam dayı 😏
2026-06-22 12:45:49
0
DOSTUM/ BAZID :
çok çalıştım çoook
2026-06-22 11:12:48
0
Bay Kapadokyalı :
bu işimi 20 yıl yaptım emeğinize sağlık
2026-06-22 11:36:36
0
yanlız koyboy :
çok patoz yabdık vay be o günler güzeldi👏
2026-06-22 11:15:30
0
GöktürkMurat :
imece usulü eş dost birbirine yardım ederdi.
2026-06-21 17:41:12
1
🌸ELİSA PERDE DÜNYASI🌸 :
Kara patos zülümden başka Birşey değil
2026-06-22 08:21:34
0
Recep Sancak :
kolay gelsin bu patozu ilk görüyom bereketli olsun
2026-06-21 12:22:28
0
kosovali :
2026-06-22 16:16:36
0
Barış Özden165 :
kolay gelsin dayı
2026-06-22 06:04:48
0
dursuncoar21 :
İşte bu emeklerle geldik bu günlere bu kara Patoz derler buna birde bu işlemden sonra taneleri eleyen harman makinesi işi oluyor ne kadar toz yuttuk bu işi yaparken
2026-06-22 07:23:34
0
Zeyneddin Oktay :
Bizim köyde bir ay sürerdi akşam patoz çalışırdı İMC usulü olurdu üç dört ay çalışırdık gerisi köyde her gece bir evde toplanıp sohbet ederdik kimi dama oyunu kimi iskambil oyunu oynardık huzur içinde neşe içinde yaşardık.
şimdi 12 ay çalışıyoruz sohbet birlik akrabalık komşuluk kalmadı 😥
2026-06-22 06:39:31
0
muhteşem ve kudretli 06 :
ah eski günler neydi bende çalıştım patosta ekin nohut atardık
2026-06-22 17:26:16
0
murat :
tam Kara patoz sonrakiler yarım savrumlu ve tam savrumlu 100 Lük ve son 120 lik çıktı
2026-06-22 05:29:29
0
İsmail Azman :
vay esgunler vay çok caliştim
2026-06-21 12:57:12
0
To see more videos from user @ozkanmuftu, please go to the Tikwm
homepage.