@suzanguzelcik: Kreatin Hakkında Ezber Bozan Gerçek: Neden 5g Beynine Yetmiyor? Bugüne kadar hep "Günde 5 gram kreatin yeterli" diye duyduk, değil mi? Ama yeni bilimsel araştırmalar (2024/2025) gösteriyor ki, bu doz sadece kasların için yeterli. Eğer kreatinin beynine, odaklanmana ve zihinsel performansına iyi gelmesini istiyorsan, günde 10 grama çıkman gerekiyor! İşte araştırmaların çok basit bir dille özeti: 1. Beynin Koruma Kalkanı var: Beynimiz, kendini dışarıdan gelen maddelere karşı koruyan çok güçlü bir duvara (Kan-Beyin Bariyeri) sahiptir. Kaslarımız kreatini bir sünger gibi hemen çekerken, beyin bu kapıyı kolay kolay açmaz. 2. "Yüksek Basınç" Şart: Araştırmalar gösteriyor ki, kreatinin beyindeki bu bariyeri aşıp içeri sızabilmesi için kandaki kreatin seviyesinin çok yüksek olması gerekiyor. İşte bu "baskıyı" yaratmak için günde 5g yetmiyor; 10 ila 20 gram arası dozlar gerekiyor. 3. Zihinsel Güç ve Uykusuzluk: Yapılan testlerde, günde 10g ve üzeri kreatin kullanan kişilerin uykusuz kaldıklarında bile daha hızlı düşündüğü, odaklanma sürelerinin arttığı ve beyin enerjilerinin (ATP) korunduğu kanıtlandı. 💪 Özetle: Vücut yapmak ve kasları şişirmek için 3-5g arası tam gaz devam. Ama "Zihnim açılsın, odaklanmam tavan yapsın" diyorsan, yeni bilimsel tavsiye dozu ikiye katlayıp günde 10g almak (mideyi yormamak için sabah 5g, akşam 5g şeklinde bölerek). Bu bilgiler tıbbi tavsiye niteliğinde değildir. #fonksiyoneltıp #kreatin #longevity #antiaging #sağlık

Heilpraktikerin Suzan Güzelcik
Heilpraktikerin Suzan Güzelcik
Open In TikTok:
Region: DE
Sunday 21 June 2026 12:26:11 GMT
151359
3818
340
1323

Music

Download

Comments

tubaaaaa36
Tuba Büçkün :
Ben ne içeceğimi şaşırdım nad mutlaka için magnezyum almazsam ölecekmişim gibi anlatıyorlar d vitamini olmazsa olmaz cvitamini kesinlikle içmeliyiz ala mitokodrimiydi neydi onun temel taşı şimdi de bu ben akşama kadar ilaç içsem yine yetişemem 😂
2026-06-21 19:41:49
144
nurtenpatlar0
Nurten :
Ne içeceğimizi şaşırdık ev doldu
2026-06-21 15:43:00
87
oner.74
🐺 ÖNER 🐺 :
Kimse almasin ben aldim kel kaldim
2026-06-21 17:01:24
29
.zeyn05
. :
3 litre su içemediğim için kreatin kullanamıyorum
2026-06-23 17:53:32
0
emrekorkmazal
Emre AL :
Ben 1997 den beri agirlik sporu yapiyorum ve hayatim boyunca takviye almadim... vucudum yasima gore cok iyi ve son 2 aydie almaya basladim bir deneyeyim bakalim ne oluyor diye ve gercekten antrenman performansim artti ve kas kutlem artti.. fakat normal de ictiginizden daha fazla su icerseniz daha iyi olur...
2026-06-23 04:41:54
1
dyhqfbf5p7cx
Ah.d :
hangisini alacağımı şaşırdım cunku 😁d vitamini, magnezyum kompleks,çörek otu, OMEGA,B12, folik asit, bromelain, berberin, biotin, laktoferrin, demir, resveratrol, Q10,hylironik asit.. var mı arttıran..😁
2026-06-23 18:42:28
10
ceeenkkkk
cenk :
2 haftda 3 kilo aldım ve tok karınada tartılmadım zayıflar alsın kesinlikle
2026-06-24 17:57:14
0
ceyhan061
🌺💐🌸🌹🌷 :
Hocam Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. 17 yıl önce meme kanseri olmuştum. Yakında spora başladım kreatin kullanmak bana zarar verir mi?
2026-06-21 15:28:27
0
caglaeva
Çağla Eva :
ay yok artik ya sacmaladiniz iyice
2026-06-22 22:46:05
1
vanillamatchawfruits
vanillamatcha :
Siz kimsiniz ve hangi ünvanla bu kadar önemli bir sağlık tavsiyesini böyle bir özgüvenle veriyorsunuz?
2026-06-23 21:09:08
3
suzanguzelcik
Heilpraktikerin Suzan Güzelcik :
Nasıl Kullanılmalı?: Eğer hedef sadece kas gelişimi değil, aynı zamanda maksimum odaklanma ve zihinsel performans ise günlük dozu 10 grama çıkarıp, mideyi yormamak için sabah 5g - akşam 5g şeklinde bölmek en mantıklısı.
2026-06-21 12:29:05
9
murat3521352135211
murat352135213521 :
sen doktor musun?
2026-06-21 20:44:18
7
kurdo210721
Erhan Aydın :
hiç birini almayın zirvaliyorlar normal sporunuzu yapın natürel takılın sürekli su tüketimi böbrekler bağırsaklari yormaktan başka bir halt değil yarın bıraktınızda bütün kutlenizi kaybederseniz normal takılın abartmayın
2026-06-22 14:55:03
5
llmithril
MiTHRiL :
he sonra Kel kalalım test edildi
2026-06-23 05:43:04
0
cdee632
aradabir :
akinizi basiniza toplayın Allah aşkina okadar çok ürün var ki herkes birşey soyluyyor biz hangisini içelim para tuzağı o migdeyi dusunemiyorum bile ne .
2026-06-21 18:20:02
8
kumsal.14
KuMSaL FeTHiYe :
Hangi birini alacağız hocam onu alın bunu alın diyorsunuz hep her saat vitamin mi alacagiz
2026-06-22 00:35:31
5
proteotr
TheFatih :
guvenmiyorum hic bir toz urunlere hile cok
2026-06-21 16:46:28
7
itzjosephjoestar
𝓙𝓸𝓼𝓮𝓹𝓱 :
ben ictim bobregim elimde kaldı
2026-06-24 00:48:36
0
a.d.riana12
Adriana :
Neden kullanmıyoruz çünkü kullanmamız gerektiğini bilmiyoruz
2026-06-21 12:47:09
8
serkankilitci19
Serkan🇹🇷 :
Kimyasallardan uzak durun net
2026-06-23 00:05:24
0
user345654892
lkayctnr :
d vitamini 15 hocam kalsiyum iyi ama naomaliyiz
2026-06-21 13:38:40
0
cemrem335
cemrem335 :
Hangi kretin sağlılı bir marka lütfen
2026-06-24 21:24:08
1
kara_bekiroglu
Yemci :
Sporcular için takviyr arkadaşlar.
2026-06-23 05:29:31
0
nazlikselerden
nazlikselerden :
ben böbrek hastasıyım 15 de çalışıyor alabilirmiyim
2026-06-21 16:08:17
0
emojia.emokovic
Duyguuu :
Sürekli spor yapmıyorum. Almamda sıkıntı olur mu
2026-06-21 13:39:53
0
To see more videos from user @suzanguzelcik, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About