ככה יודעים שזה מסעדה מזעזעת שנותנת לכלבים להגיע לעודף משקל כזה בזה שהם נותנים להם את השאריות, רוב האוכל שלנו בכלל לא מתאים לכלבים כי יש להם קיבה שונה. מזעזע
2026-06-21 14:00:55
63
Jimmy&Peachy :
או שאין לקוחות ורק הכלבים מסכימים לאכול את האוכל שלהם ?? 😂
2026-06-21 14:33:39
73
izhak🖤 :
הימני…
2026-06-21 16:41:06
25
gil.y.b :
הפוך גוטה הפוך!! אם יש להם הרבה שאריות זה אומר שאנשים לא סיימו את האוכל... כנראה לא מספיק טעים שם..
2026-06-22 01:37:00
12
Superior :
גם אני רוצה
2026-06-21 14:33:41
14
Ravid~♡♏️ :
כנראה מסעדה עד כדי כך גרוע שאנשים לא מסיימים לאכול ואז נותנים את ״השאריות״
2026-06-21 18:10:43
13
amithay_ :
יש מצב שהכלבים הם הארוחה....
2026-06-21 17:52:03
8
Sho99999 :
לא מצחיק
2026-06-21 19:24:33
8
grandartista :
רק שהם לא המנה הבאה
2026-06-21 15:19:40
7
𝓭𝓪𝓿𝓲𝓭 𝓽𝓪𝓲𝓻𝔂 :
זה כבר כלבי ים
2026-06-21 15:58:06
4
🪬🌈Libi_Spammm🌈🪬 :
מזעזע
2026-06-21 12:57:08
5
💕✨𝒔𝒂𝒓𝒊͛𝒕✨💕 :
מה אני רואה?
2026-06-22 19:12:29
1
neria2009 :
אמרתי לכלב שלי שזה Ai
2026-06-22 14:09:56
4
Holy Diver :
התעללות מרושעת בכלבים
2026-06-21 21:07:24
4
lachimolala :
מסכנים
2026-06-22 06:33:25
2
meitarbirodker :
זה היה פעם עמוד חדשות
2026-06-21 16:12:53
0
To see more videos from user @mako.israel, please go to the Tikwm
homepage.