Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ilovemyfandak: Replying to @rasanxo ترجیحا با دکوکرم دکلره کنید موهاتون کمتر اسیبزببزنه #foryoupage #فوریووو #persian #فوریو #fouryouu
lavender town syndrome:3
Open In TikTok:
Region: IR
Sunday 21 June 2026 13:32:33 GMT
15202
1115
56
30
Music
Download
No Watermark .mp4 (
6.48MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
3.01MB
)
Watermark .mp4 (
6.78MB
)
Music .mp3
Comments
آرامش نا آرام🎀 :
کلا تمام رنگای فانتزی نیاز به دکلره دارن :)
2026-06-21 21:56:41
122
ken._.mochi :
میشه مرغ عشقاتو ببینیم؟ 👁👄👁
2026-06-23 13:16:55
1
roya.hnz :
شامپو رنگ بعد از یک مدت پاک میشه؟
2026-06-23 17:57:04
3
V3mp grl :
خاله موهام دکلره نیست ولی شامپو رنگ بنفش زدم بادمجونی شد:> خیلی بامزه شد
2026-06-22 14:29:16
2
Ema :
برند شامپو رنگت چیه مال من آشغال بود دقیقا همین رنگو گرفتم زود رفت
2026-06-23 13:11:25
3
دُلفین :
چرا انقدر خوشگلیییی؟😭
2026-06-21 17:37:45
8
Elena :
خوشگل خانوم مارک شامپو رنگه چیهه
2026-06-22 12:41:54
2
Fan of catchy songs :
موهات همرنگ منه منم با شامپو زدم عرررر ست شدیم😭
2026-06-21 19:51:00
2
H!ani :
درسته ولی یه شامپو اومده بود بدون دکلره اون فیکه؟
2026-06-22 16:58:56
1
Black_0_0_v :
چقد موهات خوشگلهههه بدون دکلرس؟
2026-06-22 18:43:11
3
farnaz☕️ :
چقدر نازیییی
2026-06-21 21:36:50
2
shishin :
رریتی:
2026-06-22 15:36:52
1
sola :
الان یه سوال اینکه دکلره میخاد یا نه؟ 😲
2026-06-22 20:17:55
1
kimia720 :
ببین نمیخوام دکلره کنم وای. اما میخوام ذنگ موهاتو😭 دارم تونیکا صورتی موهام دکلره نیست 💔😭
2026-06-22 19:51:02
1
Noaĥ :
کلا هر رنگی نیاز داره به دکلره بجز قرمز تازه اونم قرمز با پیگمنت بالا
2026-06-23 08:31:39
1
Parnia :
باید شامپو رنگ با دکلره باشه مثلاً من موهام آبی بود سبز شد دکلرش خوب نبود
2026-06-23 13:04:56
1
𝘚𝘦𝘭𝘦𝘯 :
چقدر خوش رنگه
2026-06-22 21:39:31
1
♱𝆬 ݁🐈⬛ :
فقط منی که بدون دکلوره قرمز گذاشتم و هیچچ تغییری نکردمم😭😭😭تازه رنگ موهام خرمایی روشن بود روشن تر شد😂
2026-06-22 16:42:29
1
nix^-^ :
رنگ ابی موهام رفته بود و روش خواستم بنفش بزنم رنگ نگرفت درست حسابی چیکار کنم-
2026-06-21 21:19:31
1
BNT🌷 :
گریمشووو خدااااا ناز نازیییی💘😭🙏🏻
2026-06-21 14:58:04
1
Nor :
منی که صدبار موهامو رنگ کردم و می دونم که این بانو راست میگه 🫶🏻🤗🎀
2026-06-23 22:14:33
1
fox :
چرا انقدر وایب ریریتی میدیییییی😭😭😭
2026-06-21 17:43:53
5
Viana :
من موهام بدون دلکره قرمزه و اگر بنفشم میخواید بنقش بادمجونی خیلی تیره هم در میاد بدون دکلره
2026-06-22 14:27:11
1
doris 🇮🇷🦁 :
قرمزم بدون دکلره نمیشه منظور من (شرابی گیلاسی ) من بدون دکلره زدم موهام مشکی تر شد فقط نور که میومد روش رنگ داشت بعد دکلره کردم شد
2026-06-22 09:11:33
1
شومبول طلا :
حالا اینارو بیخیال برا شامپو رنگ نیاز به دکولرس؟
2026-06-21 22:13:13
1
To see more videos from user @ilovemyfandak, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Nước Revive Bù điện giải thể thao không ga #5kjej3j #Revive #ReviveActivePro #suntorypepsico #revivethethao
วิวเขื่อนเชี่ยวหลานตอนเช้า ดีมากเลยยย 🌦️🫶🏻#เขื่อนเชี่ยวหลาน #เขื่อนรัชชประภา #สุราษฎร์ธานี #เชี่ยวหลาน #tiktokพาเที่ยว
Dimanche 21 juin 2026 , une journée historique et très importante pour ma carrière. 6 mois après avoir réalisé le portrait de l’artiste @yuma_yeyo_maloba1 _ que je salue en passant . Ici je vous parle de 6 mois d’espoir, de tentative et d’échec pour faire sa rencontre. Entre la passion du fan et la passion de l’art j’avais un profond désir , celui de rencontrer @yuma_yeyo_ Qui est une véritable source d’inspiration pour moi et pour toute la jeunesse congolaise. Mais parce que Dieu récompense toujours les efforts, ce week-end à travers le festival kimia deroulé au @cwb_kinshasa j’ai pu le faire Ce fut un instant magique, quand la maîtresse de cérémonie avait retenu l’artiste sur scène afin que je puisse remettre le portrait ; c’était un grand honneur pour moi et pour toute la communauté des artistes dessinateurs @KIN INTER #art #pourtoi #fyp #kinshasa🇨🇩 #Coupedumonde
Nuestro patron y soportssss ⚡️🙌🏻
قال ابن مسعود رضي الله عنه: كنت عند النبي ﷺ يومًا فقلت: لا حول ولا قوة إلّا بالله. فقال النبي ﷺ: أتدري ما تفسيرها؟ قلت: الله ورسوله أعلم. قال: لا حول عن معصية الله إلّا بعصمة الله، ولا قوة على طاعة الله إلّا بعون الله ، هكذا أخبرني جبريل عليه السلام. *****************************
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy