سلام داکتر صاحب من شیر را در مکروفر گرم میکنم برای طفل هایم آیا ضرر داره یا خیر ده شیر چوشک پلاستیکی
2026-06-21 22:56:57
0
R♥️R🇦🇫 :
داکتر صاحب برای افزایش شیر مادر بگوین
2026-06-21 19:36:15
2
🦋 Butterfly 🦋 :
ببخشید نام همو یوتیوب چینل آموزش زبان دری ره میشه بگویین
2026-06-21 19:52:11
1
Boy Hero :
در خانه پلاستیکی وقتی بیرون از خانه میرم شیشه ایی
در خانه شیشه ایی خیلی زود زود از پیشم می شکند
2026-06-21 20:07:53
0
Hafizullah wafa :
2026-06-24 14:44:50
0
Nj Ahmadi :
افتخار ما استی داکترجان
2026-06-22 10:28:59
0
user8075609147003 :
من ده پلاستکی میتم بخاطری دخترم سزده ماه هست یک وار میکنه میده میکنه
2026-06-21 23:57:55
0
༎ຶ‿༎ຶ :
شیشه بهترین است
2026-06-22 05:21:45
0
Sam :
من از شیر چوش استفاده نمیکنم
2026-06-22 00:30:32
0
حـــــیـــــلال 🕊️🤍 :
خیلی عالی 😳😳😳
2026-06-21 19:15:52
0
hasibkhan0083 :
وه تشکر راهنماییتون
2026-06-22 07:02:07
0
naeem Ahmadi :
من از شیشه یی استفاده میکنم
2026-06-22 00:28:11
0
Baran :
Avent
2026-06-21 19:23:19
1
hashmatullah.asad :
زه یو پښتنه لرم ځینی ماشومان چی يو دو یا څو مایشت وی زوفه یا کورنی غوړای بوره ابو داسی نور خوړلی ورکوی یا دی ګټه لری یا توان 🥰 ستا ویدی هر مور ګوری که په دی یو وید جوړی کړی چی ماشوم ته څه ورکړی څه ورنه کړی
2026-06-22 03:06:02
0
mhravar :
Tu F in
2026-06-22 00:28:43
0
fared :
داکتر جان باز هم تشکر
2026-06-22 19:30:35
0
bulai :
برای جوانی سازی پوست چی خوب است وچی کند
2026-06-21 20:52:13
1
(♥️)☞ 𝙳𝚒𝚕 𝚃𝚊𝚗𝚑𝚊 :
2026-06-21 19:39:25
0
yildz :
شیشه پلاستیک هردوش استفاده مکنم
2026-06-21 21:47:44
0
Naqib shirzad 06.07.1997 :
برای بیشتر شدن شیر مادر ویدیو بسازید ممنون
2026-06-21 21:03:36
1
Naqib shirzad 06.07.1997 :
سلام اقای دکتر پسر من از شش ماهگی به بعد دیگه اصلا سینه ام رو نگرفت بخاطره این که دیگه شیر نداشتم و برای پسرم از شیشه شیر شیشه ای استفاده میکنم از همون اول اصلا پلاستیکی نگرفتم حتی برادرم برای پسرم شیشه شیر پلاستیکی اورد قبول نکردم
2026-06-21 21:02:43
0
sarah :
تشگر داکتر صاحب بسیار 🥰❣️دوست داشتنی هستی 🥰
2026-06-22 07:57:45
0
To see more videos from user @theafghandoctor1, please go to the Tikwm
homepage.