Bunu okuyan kiลi;
Belki seni tanฤฑmฤฑyorum. ลu an kiminle, nerede, neler yapฤฑyorsun bilmiyorum.
Ama tek bildiฤim, bu dรผnyada yaลayan herkes gibi senin de canฤฑnฤฑ sฤฑkan bazฤฑ ลeyler oldu.
Birincisi, canฤฑnฤฑ sฤฑkan her neyse, o ลeyin geรงeceฤini unutma.
ฤฐkincisi, de sen her zaman รงok deฤerlisinโฆ!
Son olarak da ลunu unutma:
Sen neleri atlatmadฤฑn ki, bunu da atlatฤฑrsฤฑn.
2026-06-21 22:51:02
8
Alkapon_7-7-7 :
Hatta iyidir yanlizlik
2026-06-22 22:01:51
1
ุญุงูุชุบููู :
bende ๐ค
2026-06-25 12:55:04
0
MyHeart_A :
Ben hep en iyisi olmaya รงalฤฑลtฤฑm kimse beni anlamฤฑyo bazen iyi birini bulduฤumu dรผลรผnรผyorum ama ertesi gรผn kalbi kฤฑrฤฑlan ben oluyorum.