ليه حضرتك قبل كدا حذرت من الفوركس والتداول فيها؟
وهل التداول اليومي على الذهب أيضا لا تنصح بيه؟
2026-06-21 15:49:58
0
nothing 😐 :
أولا السهم طالع من حوالي 47 جنيه قبل التقسيم علي ما اعتقد اي مخاطره
ثانيا فيه شريك اماراتي للشركه
وكمان انا أعرف شخصيا مجموعة داخله السهم ده بمبالغ ضخمه جدا من البداية وسندوا السهم كتير ونتيجه المضاربة وصل ل كده ومفيش اي حاجه هتحصل من البورصة بس اعتقد ان المجموعة دي هتتخارج بعد الوقف
2026-06-21 21:48:03
0
dygd23u3pbl5 :
🥰👍
2026-06-21 19:42:47
1
Dina Disoky :
😍👍
2026-06-21 15:04:26
1
user616549562370 :
😳😳😳
2026-06-21 21:46:18
0
To see more videos from user @mostafamelba, please go to the Tikwm
homepage.