@drweaamalbanna: لو انتي حامل 🤰 ابعتي الفيديو ده لجوزك حالًا ❤️ فيه حاجات بسيطة جدًا الراجل ممكن يعملها أثناء الحمل، لكنها بتفرق مع الحامل نفسيًا أكتر مما يتخيل. وكلمة حلوة أو موقف دعم صغير ممكن يفضل في ذاكرتها سنين. شاهدي الفيديو للنهاية وابعتيه لجوزك ❤️👇 #الحمل #الحامل #الزوج #الحياة_الزوجية #دكتورة_وئام_البنا
ياختي نحتاج تقدير للمشاعر فقط لايجي معي مواعيد ولا سونارات ولا احتاج الا تقدير وعدم تجريح فقط الله معانا ويكفينا ❤️❤️
2026-06-22 04:05:36
4
Faten Adel :
انتي ست محترمه والله 😂♥️
2026-06-21 23:42:54
2
safa abid :
السلام عليكم دكتوره هذا الواقي الشمس بيصير للحامل انا حامل باول شهرين من بعد اذنك ردي علي🥺
2026-06-21 16:33:47
2
💕ام فارس. 💕💔 :
اي والله العظيم
2026-06-22 06:43:21
0
Naadooo :
بعد اذن حضرتك يا دكتور هو شان بادي ميلك ينفع استخدمه انا في الشهر الاول
2026-06-21 16:31:49
1
بسبوسة نصر :
يادكتورة بصى انا اخر دورة اول يوم 27/4 يبقا انا كده فى الاسبوع الكام واليوم
2026-06-21 23:40:30
0
ام خليل ديان :
الحمدلله زوجي مايقصر معاي
2026-06-22 04:55:15
0
يارب :
اه والله عندك حق 🥹
2026-06-21 23:43:25
0
A.a 💕 :
الله يدخلك الجنه ي شيخه
2026-06-21 23:10:33
0
نجمة⭐ :
دكتورة انا جاتني الدورة شهر ١٠يوم٣٠ تاني ماجات ممكن تقوليلي انا بالشهر الكم وكم يوم
2026-06-22 03:14:44
0
Suzan 🍉🕊️ :
دكتورة لو اخر بيريود يوم ٣ مايو
هل بيظهر الكيس الاسبوع هادا ع السونار؟
2026-06-21 23:13:17
0
ام كيان :
دكتوره ممكن تردي عليه انا حصلي ولاده مبكره من 6 سنين كان في الشهر الخامس وبعدين جبت كيان وربنا عوضنا بس معملتش ربط كنت باخد المثبتات كويس وجات علي خير بعدين حملت وجاتلي ولاده مبكره تاني اول السابع فا انا مكنتش باخد التثبيت بصراحه فا في دكتور بيقولي هنربط والدكتوره اللي انا متابعه معاها قلتلي لا متربطيش خدي المثبتات كويس والدنيا هتبقي تمام بس انا مش عارفه اعمل ايه
2026-06-21 19:51:11
0
اولادي زينة حياتي🩷🩷🩵🩵 :
دكتورة عندي استفسار عن الجماع ازا كان طبعا جماع وضع الطبيعي بيصير ضغط علبطن هل في أي ضرر ولا مابياثر ياريت تردي
2026-06-21 20:48:20
0
🇸🇦🇾🇪 :
يادكتوره انا عندي انتفاخ بالبطن قوي هل هذا من علامات الحمل 🥰🥰🌹
2026-06-22 02:23:50
0
N 🎈 :
دكتوره الله يسعدك جاني سكر الحمل في حملي الاول والان انا حامل وش المفترض اسوي ؟ مع العلم اكتشفته في الشهر السابع تقريبا من الحمل الاول
2026-06-22 05:42:33
0
كيميائيه :
السلام عليكم دكتورة انا حامل شهر اول وعندي فطريات دكتورة وصفتلي هذا غسول مهبلي بس مكتوب من داخل ممنوع للحوامل واحتاريت استخدمه لو اتركة
2026-06-21 15:43:02
1
Wr :
دكتوره انا اخر اسبوع في الشهر الثاني والدكتوره وقت سوت لي سونار قالتلي عندك تجمع دموي واستخدمت دوفاستون لمدة عشر ايام ونزل عليه تبقيع وردي فاتح وافرازات بنيه هل الوضع خطير لاسمح الله ؟
2026-06-22 06:49:02
0
شايقييييييه♡ :
دكتوره ينفع استخدم كريم كلورايد للجسم
2026-06-21 21:44:19
0
عشيقه الاكتآب🙂❤️🩹 :
طيب لو كان زوجي مسافر وا غصب عنو
2026-06-21 21:42:25
0
د وئام البنا :
🤰 كل حامل تقولنا في التعليقات: إيه أكتر حاجة نفسها جوزها يعملها أثناء الحمل؟ ❤️👇
2026-06-21 15:17:17
2
Amira Salem :
😳😳😳
2026-06-22 00:05:37
0
سهام :
🥰🥰🥰
2026-06-22 00:37:01
0
Happiness Ahmed :
🥰🥰🥰
2026-06-22 05:55:44
0
فاطمة عبد الفتاح :
@Elsaqr
2026-06-21 21:56:13
0
To see more videos from user @drweaamalbanna, please go to the Tikwm
homepage.