@starter.network: Wat niemand jou zegt is: fiscale kennis is een noodzaak om in België te ondernemen. Want heel ons systeem is opgezet om je terug uit te persen zodra je geld begint te verdienen. Terwijl de begrotingsput blijft groeien en er jaarlijks nieuwe belastingen bij komen. Maar we zijn al lang voorbij het punt waar nieuwe belastingen nog economische groei veroorzaken. Zou dat geld goed gespendeerd worden en bleef het percentage redelijk? Goed, dan waren er geen fiscalisten geweest. Maar wij leven met z’n allen in één van de meest fiscaal gerekte landen ter wereld waar niemand door heeft hoeveel van zijn inkomen weglekt naar een failliete overheid, als het onder dezelfde regels zou vallen als wij als ondernemers. Dus wil je daar eindelijk iets aan doen en de ondernemers joinen die wél slim met deze realiteit omgaan? DM dan “LEK” en we leggen uit hoe we uw lekkende emmer gaan dichten.