טארט שלושה שוקולדים ללא אפייה 🍫
תבנית: קוטר 20 ס”מ
מצרכים
לבסיס
* 150 גרם עוגיות קקאו (או אוראו ללא הקרם)
* 60 גרם חמאה מומסת
שכבת שוקולד לבן
* 125 מ”ל שמנת מתוקה
* 240 גרם שוקולד לבן
שכבת שוקולד חלב
* 125 מ”ל שמנת מתוקה
* 188 גרם שוקולד חלב
שכבת שוקולד מריר
* 125 מ”ל שמנת מתוקה
* 105 גרם שוקולד מריר
אופן ההכנה
1. טוחנים את העוגיות.
2. מוסיפים את החמאה המומסת:
3. מהדקים לתחתית ולדפנות של תבנית פאי או רינג בקוטר 20 ס”מ.
4. מכניסים למקרר ל-30 דקות
2. מכינים את שכבת השוקולד הלבן
1. מחממים את השמנת עד לסף רתיחה (לא להרתיח ממש).
2. יוצקים על השוקולד.
3. ממתינים דקה ומערבבים עד שמתקבל גנאש חלק ומבריק.
4. יוצקים על בסיס העוגיות הקר.
5. מחזירים למקרר ל-45 דקות עד שעה שמתייצב.
אותו דבר עם השוקולד החלב ואז עם המריר.
ולבסוף:
* מכניסים למקרר לפחות 4 שעות.
* עדיף אפילו לילה שלם לקבלת חיתוך מושלם.
2026-06-21 19:52:04
11
Shiran_abramov :
מתכון
2026-06-21 19:18:27
1
בתאל לסרי :
סרטון מעלייך שמרתי את המתכון של העוגה חחחחחחחח
2026-06-22 19:41:47
0
ori🥷🖤 :
שלו אני חולה עליך חולם שלי שתגיב לי
2026-06-21 16:41:19
1
neoray_cohen3 :
אחלה ילון
2026-06-24 14:39:36
0
AV :
זה נראה AI
2026-06-22 21:58:16
1
🥥מורמור🥥 :
מתכון דחוף בבקשה נראה מטורף
2026-06-21 17:31:22
1
Liel_Zohar_Naor :
מתכון
2026-06-24 11:42:13
0
Sarah🇧🇷 :
מתכון דחוףףף 🙏🙏🙏
2026-06-24 15:41:01
0
אודלוש :
מתכון
2026-06-21 21:19:49
0
Esti_.Sta :
הבבדל בין המתכונים שבעוגה הגבוהה זה מוס ושלו זה שוקולדים פשוט, שניהם מאוד טעימים אבל הבדלים גדולים בהכנה
2026-06-22 09:33:06
3
Ziv :
זה נראה טוב רק התבנית גדולה מדיי לכמויות במתכון אז יצא דק 😅 תנסו להגדיל כמויות או לעשות בתבנית קטנה יותר, בסרטון זה נראה תבנית קוטר 18 בערך
2026-06-22 11:35:20
1
אדל :
מתכון
2026-06-25 00:48:33
0
Yael ben david 🌻🐣 :
מתכוןןן
2026-06-24 15:50:40
0
הילולי :
מתכון🙏🏻
2026-06-24 18:49:39
0
Omriroll :
מתכון
2026-06-24 11:27:51
0
inbal ofer :
מתכון
2026-06-24 09:36:31
0
גלי שטרן :
מתכוןןן
2026-06-24 09:15:08
0
batya :
מי שראית מימנו את הסרטון, איך יצא לו כזה שכבות גבוהות ? מה שמו שם?
2026-06-22 00:38:38
0
To see more videos from user @shalevblike, please go to the Tikwm
homepage.