@shalevblike: הייתי בדודא שמנדוזה למתוק, ופתאום נתקלתי בגברת המתוקה הזאת בטיקטוק. ישר קראתי לה גברת קינדר ויצאנו למסע, לא חיכיתי רגע😂😂😂😂😌😌😌

Shalev Bagrish - שלו בגריש
Shalev Bagrish - שלו בגריש
Open In TikTok:
Region: IL
Sunday 21 June 2026 16:33:13 GMT
79079
6934
76
439

Music

Download

Comments

.moran._
🎀Moran🎀 :
יצא לך טוב הופתעתי לטובה
2026-06-21 17:48:26
148
nbenshimon
Nofar BenShimon :
נראה טוב, גם העוגה
2026-06-23 11:51:55
22
adi.aizik
Adi Aizik :
אם אני רוצה שהעוגה תצא גבוהה יותר, להכפיל כמויות?
2026-06-22 08:11:23
3
arielbaron156
אריאל בר-און :
זה לא אמור להיות ממוסים העוגה?
2026-06-24 16:17:22
1
dvir.mtb
dvir elmliach :
תן לי במתכון
2026-06-21 17:24:52
5
user5856349321452
אמסטר באסטר גנסטר :
מתכון
2026-06-21 18:12:32
1
shalevblike
Shalev Bagrish - שלו בגריש :
טארט שלושה שוקולדים ללא אפייה 🍫 תבנית: קוטר 20 ס”מ מצרכים לבסיס * 150 גרם עוגיות קקאו (או אוראו ללא הקרם) * 60 גרם חמאה מומסת שכבת שוקולד לבן * 125 מ”ל שמנת מתוקה * 240 גרם שוקולד לבן שכבת שוקולד חלב * 125 מ”ל שמנת מתוקה * 188 גרם שוקולד חלב שכבת שוקולד מריר * 125 מ”ל שמנת מתוקה * 105 גרם שוקולד מריר אופן ההכנה 1. טוחנים את העוגיות. 2. מוסיפים את החמאה המומסת: 3. מהדקים לתחתית ולדפנות של תבנית פאי או רינג בקוטר 20 ס”מ. 4. מכניסים למקרר ל-30 דקות 2. מכינים את שכבת השוקולד הלבן 1. מחממים את השמנת עד לסף רתיחה (לא להרתיח ממש). 2. יוצקים על השוקולד. 3. ממתינים דקה ומערבבים עד שמתקבל גנאש חלק ומבריק. 4. יוצקים על בסיס העוגיות הקר. 5. מחזירים למקרר ל-45 דקות עד שעה שמתייצב. אותו דבר עם השוקולד החלב ואז עם המריר. ולבסוף: * מכניסים למקרר לפחות 4 שעות. * עדיף אפילו לילה שלם לקבלת חיתוך מושלם.
2026-06-21 19:52:04
11
shiran_abramov
Shiran_abramov :
מתכון
2026-06-21 19:18:27
1
batel_lasry
בתאל לסרי :
סרטון מעלייך שמרתי את המתכון של העוגה חחחחחחחח
2026-06-22 19:41:47
0
ori13451
ori🥷🖤 :
שלו אני חולה עליך חולם שלי שתגיב לי
2026-06-21 16:41:19
1
neoray_cohen8
neoray_cohen3 :
אחלה ילון
2026-06-24 14:39:36
0
avigail.700
AV :
זה נראה AI
2026-06-22 21:58:16
1
morayala0236
🥥מורמור🥥 :
מתכון דחוף בבקשה נראה מטורף
2026-06-21 17:31:22
1
lielznaor
Liel_Zohar_Naor :
מתכון
2026-06-24 11:42:13
0
shterna09
Sarah🇧🇷 :
מתכון דחוףףף 🙏🙏🙏
2026-06-24 15:41:01
0
user6370710111079
אודלוש :
מתכון
2026-06-21 21:19:49
0
estista
Esti_.Sta :
הבבדל בין המתכונים שבעוגה הגבוהה זה מוס ושלו זה שוקולדים פשוט, שניהם מאוד טעימים אבל הבדלים גדולים בהכנה
2026-06-22 09:33:06
3
zivshemer227
Ziv :
זה נראה טוב רק התבנית גדולה מדיי לכמויות במתכון אז יצא דק 😅 תנסו להגדיל כמויות או לעשות בתבנית קטנה יותר, בסרטון זה נראה תבנית קוטר 18 בערך
2026-06-22 11:35:20
1
user7726941636228
אדל :
מתכון
2026-06-25 00:48:33
0
yael.ben.david
Yael ben david 🌻🐣 :
מתכוןןן
2026-06-24 15:50:40
0
hila..saban
הילולי :
מתכון🙏🏻
2026-06-24 18:49:39
0
the.comes.in.septe
Omriroll :
מתכון
2026-06-24 11:27:51
0
inbalofer0
inbal ofer :
מתכון
2026-06-24 09:36:31
0
galistern
גלי שטרן :
מתכוןןן
2026-06-24 09:15:08
0
batya631
batya :
מי שראית מימנו את הסרטון, איך יצא לו כזה שכבות גבוהות ? מה שמו שם?
2026-06-22 00:38:38
0
To see more videos from user @shalevblike, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About