انا طبيبه دفعه ١٩٩٦ والكلام ده اتقال لنا فى محاضره النسا انه بيحصل
2026-06-22 08:02:28
240
Huoda :
مش بس دكاترة النسا متحرشين أنا اكتشفت ان معظم الدكاترة فى مختلف التخصصات متحرشين
2026-06-21 19:04:42
134
ايمان الحاوي :
الحمد لله ابني نسخه مني ومن زوجي اكيد مغيرهوش😂😂
2026-06-21 20:32:17
53
Toto Abdu :
يارب لطفك
2026-06-21 18:48:30
45
العالمي | 515 :
لهم موعد مع الله ، اختلاط النسب كالزنا
2026-06-22 05:27:50
6
هـــلـــو ســـة_ Hallucination :
اتصدم ؟ ياختي نوغة !!… كان مفروض يبلغ وبطربقها علي دماغهم طبعا…. ممارسة الطب مليانة تحديات وتحتاج ناس قوية ..ولو كل اللي اكتشف غش او مخالفة جسيمة سكت وانسحب الطب هيبقي مافيا بدون ضمير ولا دين
2026-06-22 08:54:07
5
Ekrammhd :
أنا برأيي الناس تقول للدكتور هنعمل تحليل DnAبعد الولادة ودا ممكن بخوف اي دكتور لو عمل كدا ويعملها بعيد من الدكتور برا ومع كذا مركز تحليل
2026-06-22 00:14:21
26
Samih :
العيب مش منهم العيب من الديوثين الي مسمين نفسهم رجال الحريم كيف تودي زوجتك الي رجل يكشف عورتها وين الرجوله فيكم ماهو الدياثه مابتجي من فراغ
2026-06-22 07:43:30
8
Fefy فوفا :
يالاهوتيني
2026-06-22 06:57:37
4
Yasoo❤️💕 :
انا من بنى سويف اسم المركز اى 😳
2026-06-21 20:36:47
7
Fatima :
قرف قرررررف حسبي الله ونعم الوكيل فيهم كلهم كلا*ب فلوس الله ينتقم منهم اشد انتقام يارب
2026-06-22 06:37:37
9
وردة :
حسبنا الله ونعم الوكيل فيهم
عليهم لعنة الله
2026-06-22 10:19:11
3
Etho Mohamed :
انت رعبتنا طيب ودكتور وائل البنا اللي ف اسكندرية او القاهرة مشهور جدا وشاطر جدا ومثقف وواعي ومقدم محتوى ع الفيس بوك
2026-06-22 09:22:59
4
salsabil :
هي الاطفال دي لو اتعملهم تحليل DNA هيطلع مش ابنهم!!!
2026-06-22 08:50:24
0
user6629940871198 :
حسبنا الله ونعم الوكيل ربنا ينصف الحياة من أمثال هؤلاء الاوساخ
2026-06-22 06:48:47
1
mostafasebaie697 :
طيب ممكن تتكلم عن معامل التحاليل الكبيره والاشاعات
2026-06-21 19:33:01
8
nothing is everything :
ياعم انت عبيط يعني لو واحدة بلغت جوزها ولا اهلها دا يموتوا الدكاترة ولا يكسروا المستشفى
2026-06-22 03:44:42
1
Sanaa Alaa🌸 :
كلام دكتور ضياء صح ف كل حاجه
2026-06-22 04:35:54
8
محمد :
المصدر: سمعت او قالي
2026-06-22 12:57:47
6
انا انا :
اسكت كفايه انتا بتموتنا
2026-06-22 05:43:56
0
sgjkbftjhv :
ممكن لو سمحت تتكلم عن مستشفي اجيال بالاسكندريه
2026-06-21 22:28:35
1
Ymama_Amr :
دكاترة المخ والاعصاب في المستشفيات شو وضعهم ؟
2026-06-22 10:31:39
0
مجنون عربيات :
كل واحده داخله تكشف تسجل للمجرم الي بيكشف عليها
2026-06-22 10:21:19
0
Rania :
هتوحشنا 😂😂
2026-06-22 14:48:56
1
د. إسماعيل عقاوي :
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
2026-06-22 12:02:32
1
To see more videos from user @osama.sahyoun.cli, please go to the Tikwm
homepage.