@haqiqat011: #creatorsearchinsights #الکساندر دوبرینت، وزیر داخله آلمان، اعلام کرده است که دولت قصد دارد روند اخراج شهروندان افغان را گسترش دهد و در آینده پروازهای بیشتری برای بازگرداندن افراد به افغانستان انجام شود. به گفته او، در آینده ممکن است تا سه پرواز چارتر در ماه برای اخراج افراد به کابل انجام شود. دوبرینت تأکید کرده است که در حال حاضر اولویت با اخراج افرادی است که در آلمان مرتکب جرایم سنگین شدهاند یا تهدیدی برای امنیت عمومی محسوب میشوند. دولت آلمان در ماههای اخیر چندین گروه از شهروندان افغان را از طریق پروازهای چارتر به کابل اخراج کرده است. این اخراجها پس از توافقات فنی میان مقامهای آلمانی و مسئولان حاکم در افغانستان انجام شده است. در مقابل، سازمانهای حقوق بشری و برخی احزاب مخالف هشدار دادهاند که وضعیت حقوق بشر در افغانستان همچنان نگرانکننده است و گسترش اخراجها میتواند با انتقادهای حقوق بشری روبهرو شود.#haqiqat #afghanistan #germany🇩🇪_tik_tok