فضلت معايا ١٢ سنه وفضلت اسمع قصه الاستابيلتي عالارض سنين وسنين وابيع واحده واركب غيرها وفضلت مقتنع انها ثابته وانا من جوايا حاسسها مش ثابته بس قولت تلاقيكم بتقارنوا بكوري وياباني فقشطه . لحد ما ركبت من سنه ڤولڨو اكتشفت اني كنت راكب مرجيحه قبلها مش عربيه .
اما كل المزايا التانيه اللي حضرتك قولتها كلها صحيحه ماتورها افرس ١٦٠٠ تنفس طبيعي نزل في التاريخ
2026-06-21 23:06:18
5
مدثر محمد :
والله يا بشمهندس شرح ممتاز شكرا جدا لحضرتك كفيت ووفيت ❤️❤️❤️
2026-06-21 20:04:22
2
JDM . Japan :
يعني هوندا سيفيك موديل 2022 لما اخدت لقب اسرع سيارة دفع امامي علي حلبة نوربورغرينغ ماليهاش لزمه
2026-06-22 06:10:22
1
Mahmoud Mahdy :
يا هندسة انا بعشق أسلوب الشرح بتاعك
شخص بتوصل المعلومة بإبداع الله أكبر ♥️
2026-06-21 19:33:50
2
علي عبد الله :
معلوماتك قيمه جدا جدا
بس لو تدعمها وتنزل صورة السيارة الي تحكي عليها
ربي يحفظك
2026-06-21 23:58:19
1
Marwan_Hafez :
اديني واحده في تي اي فتحه سقف و انساني
2026-06-21 23:28:49
2
AHMAD.AHMED.KH :
طب ممكن تتكلم عن هوندا ٢٠١٢ و٢٠١٣
كانت راااااائعه فوق الوصف
2026-06-22 06:34:32
0
Ahmed Soliman :
كالعادة متألق ..👏👏👏
ربنا يكرمك ويديك الصحة وينفع بيك وبعلمك كل الناس 😊
2026-06-21 20:08:29
1
Ahmed Yassen :
عايزين رايك ف اكورد الجيل ال ١١
2026-06-22 01:36:59
1
Hossam Elbana49 :
اجمل متاعبه لأجمل بش مهندس اول مره مزهقش من شرح حد ❤️❤️
2026-06-22 00:48:29
1
amer :
سابقة عصرها
2026-06-22 00:31:15
1
صاحب السعاده :
عاوز رأى حضرتك فى تيجو 2015ل2017
2026-06-21 22:27:15
0
Kerloss Bahaa :
كلامك محترم جدااااا
2026-06-21 23:23:53
1
Hany elbialy :
بس من ٢٠١٧ الي ٢٠٢٠ نفس المكنه وسبات احسن وشكل
2026-06-21 23:05:38
0
محمد منصور :
انا عارف ان هو سؤال غريب. بس هل بيتركبلها غاز وتبقى كويسة
2026-06-21 23:12:21
0
Amr El-Hamedy :
ممكن تقارن بين اكسيد vx وسورينتو ١٦٠٠ هايبرد
2026-06-21 20:41:40
0
moustafamohsen93 :
والله العظيم احنا كاشعب مصري دراويش لاي حاجه
2026-06-21 23:41:28
0
̶A̶̶h̶̶m̶̶e̶̶d̶ 👀 :
طب تقترح ايه في رينج تحت ال 200 انجكشن ؟
2026-06-21 19:15:30
0
Ahmed Elsayed :
كفيت ووفيت يا هندسة 👏🏻 معايا VTI 2009 original R18 اللهم بارك من أجمل وأمتع العربيات اللي ركبتها في حياتي ❤️
2026-06-22 07:13:21
0
Mohei Rashad :
ازاي نعرف الفرق بين التركي والياباني يا هندسه ؟؟
2026-06-22 07:07:13
0
دهمس الكبير :
كل سيارت هوندا توقف انتاجها في اليابان من 2010 الآن تجميع بالصين..