bir kedinin 17 sene yaşaması bile ona ne kadar iyi baktığınızı gösteriyor. eminim ki siz ailesi olduğunuz için çok mutlu bir hayatı olmuştur. başınız sağ olsun, çok üzgünüm 🙏🏼🤍
2026-06-22 01:01:36
65
an1a1a :
Başın sağolsun 🩷
2026-06-21 20:26:07
4
minoşeee :
Çok zor başınız sağolsun ama ne güzel bakmışsın 17 yıl maşallah size
2026-06-24 17:02:29
1
Denis Deniz :
başınız sağolsun acisi diniyor ama unutulmuyorlar tek tesellimiz sevgimizi eksik etmedigimiz bir evde büyüyüp gitmeleri
2026-06-23 21:38:17
1
Melek Gül Akbaş :
Allah sabır versin ❤️Gerçekten çok zor 😊🙏 Umarım iyiliğin yas sürecinde kalbindeki yorgunluğu bi nebze azaltır 🙏
2026-06-24 20:24:11
1
Puahahaha :
Başınız sagolsun 17 yıl demek ki gözünüz gibi bakmışsınız ömrü uzun olmuş bizede tecrübelerinizden bahseder misiniz bizimkilerinde ömrü uzun olsun
2026-06-22 21:25:52
3
Emine Yılmaz :
Güzel insan sabırlar diliyorum❤️🙏
2026-06-23 18:17:02
2
Edanur Yıldız :
Sabırlar diliyorum zor bı süreç Allah'ım yardım etsin 🤲😭😭😭
2026-06-23 03:52:17
4
huriye324 :
başın sağolsun
2026-06-24 17:50:56
0
Berin :
Başınız sağ olsun 6 ay oldu oğlumu çok özledim çok zor sabırlar dilerim
2026-06-22 16:24:44
2
Derya Cagliyaner :
çok zor biliyorum..😔
2026-06-23 20:24:01
1
zeyno9912 :
başınız sağ olsun
2026-06-23 20:34:35
1
Luna :
Allah sabır versin🥹🥲
2026-06-23 20:53:51
2
manon :
başınız sağolsun 💖
2026-06-23 21:26:56
1
June :
Nasıl beslediniz ne bakımlar yaptınız da bu kadar uzun yaşadı öğretir misiniz
2026-06-23 20:22:26
1
nana🍓 :
17 yil yasamasi icin ne yaptiniz bende uzun uzun yillar yasasin istiyorum tek sorun ikinci kediden dolayi sinirli ve stresli😢
2026-06-22 22:16:38
2
İnci Aşık :
Sabır diliyorum, 5 ay oldu oğlumu kaybedeli ama geçmiyo. Hissettiğin her duygu normal, yaşayarak içinden geç yasının. Hafiflicek. Elbet bi’ gün.. 🫂🤍
2026-06-23 19:25:13
1
nillideniyor :
geçen Sene Ben de bunu yaşadım korkunç bir zaman ama Sokakcanlarina yardım ediyom her daim Su kesin koy her gün lütfen.17 yıl muhteşem bence . unutmayacağız devam Can vereceğiz iyiki varız minnağım 🥰🥰🥰🥰
2026-06-23 19:34:58
1
İdil :
Başın sağolsun 17 yaşına kadar çok mutlu bir hayatı oldu eminim ki 💕 şu an sormam belki doğru değil ama 17 yaş aslında çok uzun bir süre nasıl baktınız kedinize (12 yaşında 2 tane kedim var aslında sağlıklılar ama yaş aldıkları için gece uyanıp nefeslerini kontrol ediyorum ne onlara ne kendime uyku vermiyorum o yüzden böyle uzun yaşamış kediler görmek umut veriyor)
2026-06-22 11:22:09
3
Şeym :
Hergün etrafımdaki canlara mama su veriyorum o huzur hiçbirşeyde yok Allah sabır versin Teşekkürler duyarlı iyi biri olduğunuz için
2026-06-23 20:51:36
1
Kürdi B :
Benim de kedim 15 yaşında ve zamanının azaldığını bilmek canımı çok yakıyor…
2026-06-23 21:27:59
1
beyzahzl :
1 hafta oldu nasıl atlatcağımı bilmiyorum dayanamıyorum
2026-06-23 08:50:39
1
baray :
kimse anlamaz bilmeyen yaşamayan anlayamaz. insan ömrünün 17 yılını geçirdiği bir dostunu kaybetmenin ne demek olduğunu. gözlerinizden belli acısı Allah sabrinizi artırsın 🥺
2026-06-23 18:36:37
1
To see more videos from user @melike_ozerler, please go to the Tikwm
homepage.