αν μου παταει λαικ στα στορυ αλλα δν μου στελνει μηνυμα ;
2026-06-21 21:02:52
3
kally :
Ένα δίκιο τοχεις τώρα!!!!!!🌿
2026-06-21 22:57:29
14
Ειρήνη Τομαρα :
έτσι Ακριβώς είναι αλλά είμαι κολλημένη σε αυτόν δεν το θέλω αλλά έτσι μου βγαίνει Σ'ευχαριστω πολύ 👍👌❤️
2026-06-22 08:46:13
15
olgakikr91 :
Σωστός!!
2026-06-22 07:43:55
11
Konstantina Kazilieri :
Ετσι ακριβώς Αστέρι μου όμορφο ❤️❤️❤️
2026-06-21 19:55:28
11
Βάγια Μητρούδη :
ακριβώς ετσι ειναι συμφωνω μαζί σου απόλυτα συμφωνω μαζί σου ετσι ακριβώς ειναι ετσι ειναι έγραψες έγραψες πες τα πες τα μπορω να σου μιλήσω προσωπικά; ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❣️❣️❣️❣️❣️❣️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎💝💝💝💝💝💝💝💝💝💙💙💙💙💙💙💋💋💋💋💋💋💋💋
2026-06-21 22:09:44
2
Kwnstantina Mystakidou❤️❤️❤️ :
🥰🥰🥰 Συμφωνώ
2026-06-22 07:37:46
4
ioanna27277272 :
ποσο δικιο εχεις
2026-06-22 09:41:52
2
Σπυριδούλα(Ακαταμάχητη)💘🔥💔 :
πόσο σωστός είσαι φίλε μου 🙏💗❤️💗🙏❤️την έχω πατήσει και προσπαθώ να ξεχάσω και να συνεχίσω τη ζωή μου κάπως διαφορετικά 💗🙏❤️