@lamismailreal: Who Messi??? #cristianoronaldo #ManchesterUnited #fyp5266m #bwk #kesfet

♛ 𝐍𝐂𝐙 𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 ♛
♛ 𝐍𝐂𝐙 𝐕𝐈𝐒𝐈𝐎𝐍 ♛
Open In TikTok:
Region: TR
Sunday 21 June 2026 19:46:39 GMT
96055
3344
778
231

Music

Download

Comments

lightningmcqueen479
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
Euro vardı ne yaptı yrm
2026-06-22 04:05:28
938
merhaba6657
𝗣𝘂𝗹𝗴𝗮 :
2008 de dünya Kupası olsaydı 2012 de olurdu
2026-06-21 21:30:05
262
cleaning2977
￴￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴￴￴      ️￴￴￴￴￴ :
sizin adaminiz. sadece 2008 de mi futbol oynayabiliyordu cok komik
2026-06-22 04:17:03
211
r_e_o299
Reo🇦🇿 :
gərçek goat her zaman iyi oynar!!
2026-06-22 09:28:59
85
7thevenom5
7theVenøm :
3 tane alırdı bence 2008 de 2012 de 2014 de alırdı
2026-06-22 06:43:01
5
demhatdayn65
Demhatt6530 :
kendisi Ronaldo'yu tiktoktan biliyor
2026-06-22 08:42:06
21
yamanbabo53
yamanbabo53 :
2016 lü 2008 diyo sanki izlemiş
2026-06-22 12:11:47
12
yyssrr02
🪡 :
zaten kupa dediğin boş bir kasedir.
2026-06-22 11:02:15
8
brtbkrc
Berat Bakırcı :
Euro vardı ne konusuyon
2026-06-22 10:13:27
13
aarasberat
berat :
euro 2008'i kazanamadı ne dünya kupası
2026-06-21 21:33:09
27
arseroco
ARSEroco :
Euro vardı niye alamadı
2026-06-22 05:50:09
7
loxysetup
frd2 :
PRORONALDOXXPURNALDO GAMER PUBG
2026-06-22 20:30:57
0
ali272777777777
Ali özdemir :
cr 2008= 47g 27as lm 2025= 49g 37as
2026-06-22 19:38:22
0
ae.slax0
HMB|Lamine :
2008de olsaydı 2012dede olcakdi
2026-06-22 08:44:37
11
resul6020
𝓇ℯ𝓈𝓊𝓁 :
2012 Dunya kupasi olsaydi messi goat in 2 dunya kupasi olurdu 😉
2026-06-22 06:46:14
6
kaanshot33
Kaan33 :
Euro vardı daha kolayı onu alsaydı
2026-06-22 17:36:55
14
ramal.bullahov
Bayern fan❤️⚪ :
Euro vardı onuda kazanamadı
2026-06-22 09:46:14
20
berat.ercan42
Berat Ercan :
2012 olsaydı messi 1 sezonda 91 değil 191 atardi
2026-06-22 13:19:55
13
soloingala
Göko 1905 :
yaş tahmini
2026-06-22 07:21:40
29
erdgn10
erdgn10 :
olmadığına göre Goat Messi o zaman
2026-06-22 14:57:56
1
To see more videos from user @lamismailreal, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About