@boralbook: Replying to @sama مجموعه هری پاتر عااااااااالیه یعنی عاللللللللی . از طریق سایت بورال بوک میتونید تهیش کنید💗 . . . #book#booklover#harrypotter #کتاب_انگلیسی #کتاب #کتابخانه #fyppppppppppppppppppppppp #فوریوپیج #گمشو_برو_فوریو

boralbook
boralbook
Open In TikTok:
Region: US
Sunday 21 June 2026 19:48:12 GMT
6144
582
35
16

Music

Download

Comments

paniza144
paniza :
کجاش راحته بابا الان هری پاتر و جام اتش رودارم میخونم سه ماهه هنوز تموم نشده ولی فارسیش رو ۲ روزه تموم کردم
2026-06-22 07:59:34
4
liana.........l0777
Lia :
از کجا بخرممم که خیلی خیلی زیاد گرون نباشه؟
2026-06-21 19:53:58
3
sam.ag371
sama :
پس از اولیش یعنی سنگ جادو شروع کنم؟
2026-06-22 10:28:42
0
kosar.nazari7
Kosar Nazari :
اتفاقا میخواستم از همین شروع کنمم
2026-06-22 16:09:09
0
mah_tisa0
☆دختر رپ لاین☆ :
آخ هری پاتررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-06-21 19:55:20
1
nafas6262
Nafas :
من وسط فارسیش 😂
2026-06-21 22:50:27
0
setayeshyosefi92
mavis :
سایتتتوووون و بدینننن برم بخرمم
2026-06-22 11:23:25
0
sam.ag371
sama :
مرسیییی عزیزم🙏🥰
2026-06-22 10:26:12
0
jungkook6390
jungkook :
نشری هست که ترجمه نکنه منتشر کنه-؟دنبال همچین کتابایی ام سطحم بالا نیست زیاد
2026-06-22 07:26:00
0
paramis.almasi.za
Paramis almasi zadeh :
تایید میکنم تایید میکنممممممم😂
2026-06-22 08:18:39
0
n_jmkats7
N_jmkats7 :
از کجا بفهمم سطح زبان چیه
2026-06-22 07:52:01
0
liana.........l0777
Lia :
حالا یه سوال دیگه کتاب Harry Potter and the Cursed Child برای سطح حدود B2 اوکیه؟
2026-06-22 10:24:40
0
lia034844
lia⚯ ͛ :
پی دی افشو کسی دارهه فارسیشو خریدم دیگه پولم به انگلیسی نمیرسه😭
2026-06-22 15:05:30
0
blue_doora
𝐇𝐲𝐮𝐧𝐠_𝐣𝐢 :
من کتاب سومش با زبان اصلی خوندم و اصلا هبچی نمیفهمیدم....با اینکه سطحم B2 است نمیتونم بخونمش...
2026-06-22 17:46:57
0
adonia.h
Adonia.h :
خانومی کیس د ویلن یا فور د فنز ؟
2026-06-21 20:31:15
0
To see more videos from user @boralbook, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About