@andiaxstark: بچهااااا تونی استارک کشیدم آقا Ai نیستتتتت روتوشهههه سیاه قلمههه

Andiaxstark
Andiaxstark
Open In TikTok:
Region: IR
Sunday 21 June 2026 19:50:14 GMT
8646
1609
97
17

Music

Download

Comments

dejaction
Dejaction :
همایت نداره ولی حمایت داره🔥🔥🔥مگه میشه نداشته باشه؟
2026-06-21 21:38:48
8
poorpizzaxo
🍕 :
خب زهرمار چرا ai باید انقد لایک بگیره
2026-06-22 19:21:33
4
pedx220
، :
باریکلا واقعا نقاشی قشنگی کشیده ai
2026-06-22 18:35:40
3
lily.h39
Abbas. :
[Sticker]
2026-06-22 07:31:51
3
orere075
orere075 :
من فن استارکم بدجور عاشق کارت شدم
2026-06-22 07:39:57
2
aniyakrwl71
anya :
پشمام چقد خوشگلی کشیدییی
2026-06-21 20:54:34
3
rozmina81
Rozi AP ❾¾ ——🕸 ⎊ :
2026-06-21 20:00:23
1
shadow.white404
Ghost :
بازیگران
2026-06-22 00:15:02
1
niovo886
niovo886 :
چقدددددد خوبنننننننن😳
2026-06-22 08:27:38
3
omid._.2026
OMID :
عوفففففف
2026-06-21 22:39:35
1
pvt_manyad
PVT_Manyad :
نه ، این نقاشی نیست « اثر هنریه »
2026-06-22 08:15:29
4
matin.parsaee1
Matin Parsaee :
اول املا بعد هنر 😂♥️♥️
2026-06-22 14:50:50
0
avash944
Avash :
، چطوری سیم های دفتر تو دو تا عکس با هم فرق می کنه؟
2026-06-22 13:11:39
2
yekta.moslemi
karma;) :
کاش میشد ۱۰۰۰تا لایک کردش
2026-06-22 06:11:28
0
bardia_pgh
Bardia :
حمایت مگه نبود؟ ولی قشنگ کشیدی
2026-06-22 13:41:51
1
rozmina81
Rozi AP ❾¾ ——🕸 ⎊ :
2026-06-21 20:00:52
1
sefr_motlagh
sefr_motlagh :
عالی
2026-06-21 20:42:53
1
anosh6754
Anosh :
وای خدا شدنننن
2026-06-21 21:13:31
1
raha.alipour.1509
Rahiiii🫀🫂❤️‍🩹 :
چرا لایکا کنههه این خیلی خوبهههه✨✨✨
2026-06-21 21:13:03
1
arya63675
Arya :
عالی ادامه بده موفق میشی ❤️👏
2026-06-22 07:47:35
1
arminsetare
cod:m :
good copy
2026-06-22 11:19:24
1
kasra517
KASRA :
چرا لایکا کمهههههه؟؟!!
2026-06-21 20:19:00
1
aida.abouei
Aida Abouei :
وایییییییییی عررررررررررر چقد خوشگل شدههههه😚😚😚 زتبندلملنبنبپبملنلولوبمرولنزمرپرپرملولپرنذوذپ
2026-06-21 22:03:51
1
dani.sadr
Daniyal :
علی
2026-06-21 19:55:58
1
To see more videos from user @andiaxstark, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About