و تینکه زندگی با شریکت همان قطاری هست که نباید با یا اشتباه غیر قابل برگشت زودتر از شرکت از قطار پیاده بشی باید تا اخر باهم در یک ایستگاه پیاده بشید اهر عمر
2026-06-22 16:22:01
1
Noorullah Faizi0734 :
یعنی چی میشه وازی کنی من نفهمیدم
2026-06-22 11:58:19
1
Shah.Amir :
مه بلیت ماهانه دارم😐
2026-06-22 12:55:37
2
Hazratshah Qorbani :
بسیار آموزنده دوست گرامی ❤️🙏
2026-06-22 10:33:18
1
55Saadatkhah :
حرف ناب❤️
2026-06-22 15:41:56
1
zahra & :
دقیقا 🤞
2026-06-22 14:52:06
0
R N :
اعتماد
2026-06-22 14:19:59
1
ferdi.runner :
Deutschland Ticket دارم😂
2026-06-22 18:49:11
1
Hossein :
سوار قطاری هستم بدون توقف و نه راه برگشت 😓
2026-06-22 15:21:20
1
Zabi :
این یک حقیقت است 🥰 من گوساله چندین بار این کاره تجربه کردم 🤣🤣
2026-06-22 12:41:34
2
مسلمان غرب نشین 😂❤️ :
ما سوار سریع السیر شدیم، ایستگاه بعدی هم صدها کیلومتر فاصله 😂
2026-06-22 13:21:41
1
Mir Sahib :
من سوار شدم مو هایم رفت 😂
2026-06-22 13:39:35
2
najib7kazemi :
اونایی که Deutschland tiket داره چی؟
2026-06-22 14:18:51
1
Mohammad Tawafiq Mirazaie :
در کشور المان فرق ندارد
2026-06-22 12:20:09
1
بارش🦅☠️ :
❤️❤️❤️
2026-06-22 19:28:10
1
Dr :
🙌
2026-06-22 16:13:34
1
Fardeen Omer :
😭😭😭😭😭😢😥😥😢😢
2026-06-22 16:48:10
1
🇦🇫Maryam💚🇩🇪 :
🥰🥰🥰
2026-06-22 00:25:45
1
mina_stanikzai :
🥰🥰🥰
2026-06-21 22:22:32
1
༺𓆩Nø𓆪 𓆩Nø𓆪 𓆩Nø𓆪༻ :
😂😂😂
2026-06-22 17:18:45
0
To see more videos from user @stop3no, please go to the Tikwm
homepage.