@barc4_4: how good he’s💕 i’m so sad because he’s hated💔 #ferrantorres #ferran #worldcup #barcelona #spain🇪🇸

𝑓𝑖.
𝑓𝑖.
Open In TikTok:
Region: DE
Sunday 21 June 2026 21:04:30 GMT
70382
17997
141
905

Music

Download

Comments

lwandile5602
Starky🎭 :
People who really love this guy really don’t watch his matches 😂 he’s so inconsistent, he is one the reason for Barca’s failure in the UCL
2026-06-22 06:20:10
41
aliabd3911
aliabd3911 :
hes good but he got to work on his finishing like he missed so many chances 90 percent of other strikers won't miss
2026-06-22 08:05:21
1
james_cortiss
J :
Why does he have haters?
2026-06-22 01:49:22
211
fabiiokeyy
fabiii :) :
ferran es el ser más humano que eh visto en el futbol actual, la presión de los medios es muy jodido y el quiere siempre hacer las cosas bien
2026-06-22 02:40:41
522
cybxrlurcieous
lun⭒ ׂ :
La gente es tan mrd con los ídolos, ya sean artistas, jugadores, modelos, quien sea... creen que son máquinas de cumplir expectativas y se olvidan que también son humanos que sienten y se ven afectados. Aunque a penas lo estoy conociendo, ver ese video me dolió mucho y es una prueba de como la presión y las critican afectan a una persona.
2026-06-22 03:20:47
34
lisunshinee
Lisunshine :
Jangan terlalu di sad sad in, emang Ferran ini underperform banyak bngt peluang terbuang
2026-06-22 03:29:39
76
star_valenti
val♡𖤐 🥐🕯️ :
haber señoritas y señores, a todos los que dicen que es malo me lo dicen cuando estén en un mundial ok??, y cuando sean los máximos goleadores del Barcelona o de cualquier equipo grande
2026-06-22 03:02:06
49
10yaaaa
Tanya :
I feel bad for him 😔
2026-06-22 00:21:45
62
minimominimice
min :
he just cant score 😂 he missed 4-5 chances in 2 matches and cant even score one
2026-06-22 00:18:01
6
sailingsoul_7
sailingsoul_7 :
He actually played so well
2026-06-22 04:21:28
26
wulldumpiee
wull :
jujur sedih ferran di benci, tp di awal pildun ini perform nya emang lagi gak bagus bagusnya, mngkin setelah ini bisa lebih baik lagi..
2026-06-22 04:50:30
10
yourmfjyden
⃟ ⃟ :
i felt bad for him
2026-06-22 06:39:10
20
yongstar1117
💜🐧 :
he doesn't deserve all this hate
2026-06-22 04:34:45
17
gyity7h86
CULÈ :
He doesn't deserve to play for barca... it's a disrespect to the legendary strikers like suarez, lewandowski, R9, rivaldo and so many others
2026-06-21 22:37:38
26
kademvibe
kademvibe :
Ferraninho🥹
2026-06-21 23:16:19
27
usheijime
pemberak :
im really sad for him 😔
2026-06-21 23:30:09
18
To see more videos from user @barc4_4, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About