@mahmoudb481: الكابشن: > "إحنا دلوقتي في أصعب فترة، فترة الامتحانات اللي فيها خوف وتوتر وضغط وسهر. كل واحد فينا شايل حلم، وكل واحد بيحارب عشان يوصل. يمكن الأيام دي تقيلة، لكن أكيد هتعدي، وهيفضل منها فرحة النجاح وتعب يستاهل. ربنا يوفقنا جميعًا ويجعل القادم أجمل. 🤍📚✨" #ثانوية_عامة #ثالثة_ثانوي #امتحانات_الثانوية_العامة #امتحانات #دفعة_2026 🤍📚