@mr.fifaeg: بتنادينا نكسب نيوزيلندا ونتصدر المجموعة !!! #mrfifaegy #fifatiktokcreator #fifaworldcup

Sheshtawy | ششتاوي 🎮⚽️
Sheshtawy | ششتاوي 🎮⚽️
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 21 June 2026 21:21:44 GMT
577389
56967
1474
1048

Music

Download

Comments

ahmed..7moza
(⚡Ahmed🦁sobhi⚡) :
نخسر من نيوزيلندا و تتعادل مع إيران و نخرج
2026-06-21 21:28:08
982
ahmed.biley
𝓐🤴🏻 :
دا فجررررر3/1😍😍😍
2026-06-22 03:04:27
400
ahmedyaser2013
A H M E D ||أحـ★مـد :
لو خسرنا سموني مريم
2026-06-22 01:51:51
524
.mahmoud.shawky
♥𝐌𝐀𝐇𝐌𝐎𝐔𝐃♥ :
مين جه بعد الريمونتادا 1-2🇪🇬🔥😍
2026-06-22 02:37:08
41
pub.yo
ŶØUẞẞĚF ✨💚 :
مين جه بعد الجون التاني بتاعنا
2026-06-22 02:28:57
39
............j76
. :
ايه رايكم فيا
2026-06-22 03:08:26
39
e.l.g.o..1.9.0.7.alahly
B10 :
يجدعان الماتش الساعه 4 صلاه الفجر 4:10 تنزل تصلي الفجر و تفكك من اي حاجه في الدنيا . تصلي يعم و تجيب حاجه حلوه و انت طالع و تكمل الماتش عادي ❤️
2026-06-21 22:28:39
36
mahmoudhamada84
Mahmoud Hamada :
هنكسب ٢ صفر وامام هيجيب هدف ومرموش هيجيب التاني
2026-06-21 23:50:20
7
ahmedalmisriu2
𓆩 آحــمــد شــريــف 𓆪 :
شوط اول 1-0🤦‍♂️
2026-06-22 02:01:58
7
ahdfg1265
بُودًَاَ :
بتنادي نيوزيلندا يسطا احنا مفشوخين
2026-06-22 02:05:13
5
hooppzzzz
muhhabb :
ادعولي اخش هندسه
2026-06-21 22:05:54
24
faroukagez
f2rw8 :
هو أنا الوحيدة اللي حاسس إني بعد كل ده نيوزلندا تكسب!!☹️
2026-06-21 23:02:40
7
boy1357.a
𝓗𝓪𝓭𝔂 :
مين جاي بعد ما كسبنا😂
2026-06-22 03:08:07
44
bibol4l
❄️"𝕭"❄️ :
ريمونتادا لام التاريخ
2026-06-22 03:04:58
14
yousef_j00o
الـچـو😘 :
عندي شغل 9 الصبح و عايز اسمع الماتش مش عارف😭😭
2026-06-21 22:29:24
8
dr_ahm3d_x
Ahmed Ashraf 🩵 :
ولما نصعد نتركب من فرنسا او اسبانيا ؟!
2026-06-21 21:37:10
648
To see more videos from user @mr.fifaeg, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About