Bence senarist editleri gördü ve bunu yapmaya kara verdi
2026-06-22 06:10:31
326
🤍 :
teonun bakışları bile değişti aq
2026-06-21 23:10:55
4132
. :
çok iyiler ya
2026-06-22 12:44:12
36
E :
hiç düşünmeden öperdim
2026-06-22 08:30:33
117
Passat Begüm,, :
teo takıntı yapmıs
2026-06-22 11:07:05
26
17 :
abı helın o kadar guzel oynuyo kı rolunu
2026-06-22 03:45:22
490
Mailanddsss :
Bunlar arasındaki kimya güzel ama bu bölüm Sıla’ya çok üzüldüm babasından göremediği sevgiyi Teo’da arıyor oysa Teo zaten onu sevmediğini çok net gösteriyor
2026-06-22 11:07:42
46
𝑇𝑒𝑜𝑚𝑎𝑛' :
ben öperim Teo😉
2026-06-22 07:41:30
19
azra :
ALLAHİM NASİ GUZELLERDİ
2026-06-21 21:31:35
136
️ :
Şeyyy- ben bir şey yaptım nasıl olmuş?
2026-06-22 07:06:00
452
hapsuuu :
ben opiyim mi mhmmhmm
2026-06-22 05:42:27
194
ZehraHAN :
olum neydi bu bölüm laaaaan
2026-06-22 07:33:14
22
Ela 🪷 :
o demeden öperdim 😁
2026-06-22 05:34:57
35
Myla🧚🏻♀️ :
Çook yakışıyorlar bence
2026-06-22 08:02:39
12
Sümbül :
Daha bölümü izlemedim ama sevgilisi varken böyle bir şeyi söylemesi 👎🏻
2026-06-22 06:44:40
138
To see more videos from user @lvsyhs, please go to the Tikwm
homepage.