25 χρόνια κάνω αυτή τη δουλειά, αυτό που με κουράζει είναι η φαρμακογλωσσες....
2026-06-22 16:55:04
110
Athina Legatou :
καλά τα λένε όλοι!!!η δουλειά της καθαρίστριας είναι πολύ δύσκολη απαιτητική δουλειά!!!!δεν πληρώνεται με τίποτα 💯
2026-06-22 12:26:42
51
Xara6819 :
Έτσι είναι φίλη μου να έρθουν να δούνε τι ωραία περνάμε,να δούνε τα χέρια μας πως είναι,τα χημικά που εισπνέουμε καθημερινά, τίς συνθήκες εργασίας να παλεύουμε την κάθε τρελή και παράξενη, και λίγα είναι τα 12€ που παίρνουμε!!
2026-06-22 03:48:24
30
artinartin :
είσαι όλο σωστή συν το ότι οι περισσότερες δεν έχουμε ένσημα άρα ποτέ δε θα πάρουμε σύνταξη ❤️
2026-06-22 06:37:41
54
Despina Efraimidou :
Οι πιο κακοπληρωμένες είμαστε δυστηχως,και δε την εκτιμάνε την δουλειά μας
2026-06-22 11:09:28
97
Κατερίνα :
Εργάζομαι σε μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων...καθαρίστρια..
Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε...
Όμως....η αγάπη που εισπράττω από τους παππούδες με κάνει να αισθάνομαι ότι κάνω την ωραιότερη δουλειά του κόσμου ♥️
2026-06-22 05:08:25
63
Katerina Ntah :
Πολύ σωστά τα λέτε απλά δεν πληρώνουν τόσα όσα λες δεν ξέρω που ακριβώς περνούν τόσα 10 +15 τήν ώρα στην Ήπειρο πληρώνουν με 7 ευρώ 💶 τήν ώρα άμα τούς πέις παραπάνω σου λένε τόσα δεν περνούν αυτή που είναι στα γραφεία έχω 33 χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά με όλα τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται στα σπίτια εμείς τά αναπνέουμε μέσα στο σώμα μας καλό απόγευμα η δουλειά δεν είναι μόνο με σπουδές ή δουλειά της καθαρίστριας είναι ποίο πάνω από τά επιτυχία που έχουν ❣️💕
2026-06-22 14:11:04
24
Anna Kokkinou :
η κοπέλα που έρχεται και με βοηθάει με τον καθαρισμό σπίτι μου πέρα ότι είναι πολύ καλός άνθρωπος, εχει σπουδάσει κιόλας! πάντως εγω ξέρω 10 ευρώ την ώρα και είμαι μια πάρα μα πάρα πολύ δύσκολη δουλειά την έκανε και η γιαγιά μου! άμα ένας άνθρωπος καθαρίσει εεστω και μια φορά το σπίτι του ξέρει ποσο δύσκολο είναι!
2026-06-22 04:12:08
27
efieleftheriadou2 :
Μπράβο. Καλά τα λες. Αλλά ποιες παίρνουν 12 με 15 ευρώ την ώρα. Νομιζω καλά το είπες. Μόνο ακούγεται αυτό!!
2026-06-22 13:23:10
5
Χρύσα :
όλα καλά τα λέτε είκοσι χρόνια την έκανα καθαρίστρια σε σπίτια είναι η χειρότερη δουλειά ούτε ασφάλεια ούτε δωρα άσε που κάθε τρεις και λίγο σου το ακυρώνουν μία σου λένε είναι καθαρό μία είναι γιορτή μία βρέχει. Και τώρα καθαρίστρια είμαι αλλά είμαι μόνιμη καμιά σχέση με σπίτια, τώρα βρέξει χιονίσει έχω δουλειά.
2026-06-22 14:37:54
11
Niki Niki :
η πιο δυσκολη δουλειά όποιος δεν ξέρει....
2026-06-22 20:20:42
45
be Kim baba :
Περνούμε τρίχες
2026-06-22 02:38:09
31
kleri :
Η πιο δύσκολη δουλειά του κόσμου εδώ το σπίτι μας και κάθε μέρα δεν μπορούμε να το κάνουμε όχι των άλλων.
2026-06-22 14:28:11
39
ahmed Ali :
🥰🥰🥰 Μπράβο κυρία. Ε αν ειταν εύκολα η δουλειές του σπιτιού θα τα κάνουν μόνος τους..
2026-06-22 06:23:09
60
xristinaxristinak5 :
μπράβο βρε κοπέλα μου τα είπες μια χαρά. 👏👏👏
2026-06-23 15:10:02
12
Sofia :
Ρεσπεκτ μπράβο πόλη καλά τα λεσ🥰
2026-06-22 19:45:15
10
. :
ναι ναι πολλά με 7€ την ώρα η 8€ εμείς ξέρουμε τι κούραση έχει αυτί δουλειά
2026-06-23 22:01:06
7
Αντιγόνη :
όλοι νομίζουν ότι είναι εύκολο να κάνεις την καθαρίστρια δυστυχώς αυτό το επάγγελμα το έχουν υποτιμήσει αλλά πρέπει να ξέρουν όλοι ότι μπορεί να ασχολούνται με τα σκουπίδια αλλά δεν είναι σκουπίδια!!!!!!
2026-06-24 06:43:34
5
Lana :
Έχετε απόλυτο δίκαιο!!!
2026-06-22 14:10:32
5
nota kiriaki :
🥰καλα τα λες..ολες με πτυχια ειμαστε
2026-06-22 11:40:19
7
Barbara Gega :
Έχει και λεφτά και αρώματα. 😂😂😂😂😂😂🥰
2026-06-22 12:49:20
6
Anastasiamauropoulou :
πόσα την ώρα;15;4.30 την ώρα είναι καλέ. σε εταιρία καθαρισμού. Όποια θέλει παίρνει την θέση μας. Lexotanil να έχει μόνο μαζί της.
2026-06-22 07:13:16
5
aleksandramerko :
πολύ ωραία τα λεες 🥰
2026-06-22 05:03:12
5
Δήμητρα Χ.Ο.📿✝️ :
Μίλησες στην ψυχούλα μου!!!! (πρώην καθαρίστρια εδω🥰)
2026-06-22 09:15:21
12
To see more videos from user @annamariapetridou, please go to the Tikwm
homepage.