You guys don’t understand something. Belgium hasn’t lost its prime, and it never will. They’re better than ever and just keep getting better. A draw ≠ a loss. You’re forgetting something: It doesn’t matter whether you’re playing against the nth-best or the nth-worst team, but rather what kind of style of play they have. The defensive team (Iran) counters the offensive team (Belgium), and vice versa. Likewise, Iran and Egypt aren’t just any old bad teams. Egypt is the best in Africa, and Iran, along with Japan, is the best in Asia. You managed a draw against the champions of continents that are improving year after year, and you should be proud of that. You did a great job in this game, just as you did in the match against Egypt and also in the 2022 World Cup. Don’t forget that.
2026-06-23 20:58:37
8
kali_pv_ :
c’est pas finis, qu’on finisse premier, deuxième ou troisième on passera en 16eme et on ira la chercher cette coupe du monde ALLEZ LA BELGIQUE 🇧🇪
2026-06-22 06:04:39
324
rinske ☆ :
Fout op Trossard was ook een rode kaart. Niet gegeven.
2026-06-22 05:48:26
388
Noa :
le prime de 2018 j’en parlerais dans mon livre
2026-06-22 08:07:53
730
⚡⚡ :
Rendez nous cette équipe 🤦🏻♂️
2026-06-22 08:05:39
64
FA :
Hazard leaves, Belgium is destroyed👑🥹
2026-06-22 10:29:23
64
𝓢𝓪𝓶𝓲𝓪.𝓔𝓵𝓰𝓱𝓵✨ :
J’ai envie de pleurer
2026-06-22 06:02:35
52
username..k67 :
Juste a voir la vidéo j’ai envie de pleuré
2026-06-22 05:39:44
38
idc𖣂 :
2018 seharusnya mereka yang juara🥀
2026-06-22 16:04:34
32
MAT ZACK :
Who will win if Belgium vs Croatia?
2026-06-23 07:52:15
3
Aziz🤍 :
That was a miracle called Hazard
2026-06-22 15:26:24
8
ⵣ :
la Belgique méritait aussi la cdm 2018
2026-06-22 16:46:21
45
Ben Alex :
on gagne pas le prochain match on reprend l’avion 😌
2026-06-21 23:23:39
19
Raphaël :
Juste envie de pleurer quand je vois ce qu’on vit en ce moment
2026-06-22 15:12:01
5
CAS :
Nooit een rode kaart!
2026-06-22 04:36:54
5
𝔍𝔞𝔠𝔮𝔲𝔬𝔲𝔦𝔩𝔩𝔢 :
C’était notre seul moment, va falloir encore attendre 30 ans avant d’espérer pouvoir jouer une finale de CDM…
2026-06-22 08:19:05
40
Matias:) :
Roberto mart8nez no pudo ganar en 2018 con una Bélgica buena, y este año me da miedo que tampoco pueda ganar con la portugal de la buena generación
2026-06-22 09:47:07
5
To see more videos from user @brugesftbl1891, please go to the Tikwm
homepage.