teoman yanmış baya baya aşık ama bence öpmemesi daha iyi cünkü öpse aras için yapıcaktı sevdiği için öpse güzel olurdu ama ileri zamanlarda aşık olduğu için öpücekkk
2026-06-22 09:48:37
11
🪐 :
Teoman'a üzüldüm
2026-06-22 09:51:02
3
TEODENCİYİZZ🫀 :
Oha lannnnn çok iyiiiiiiiii
2026-06-22 11:55:39
1
berra10k :
Hobi bu dizini niye bu kadar fazla şarkısı var hangi şarkıyı koysan uyuyor ya
2026-06-22 07:42:45
6
*•.¸♡𝗌𝗈𝖿𝖺𝖽𝗅𝗈𝗏𝖾♡¸.•* :
denizin kitap okuduğu sahne kaçıncı dakkaydi
2026-06-22 07:03:49
2
diziedits:) :
Grubumuz var gelmek isteyen dm
2026-06-22 11:06:54
0
Zeyn@p!şte :
aşırıı iyiydi ve aşırı terasta köşe oldummmm😍teden😍
2026-06-22 07:28:49
0
. :
teo cidden kırıldı
2026-06-22 04:48:53
9
✿𝐃𝟏𝐥𝐚𝐬𝐬✿ :
@𝓜𝓮𝓵𝓮𝓴
2026-06-22 07:48:38
1
userrr67 :
arkadaşlar lütfen herkes TV den izlesin 4 bölüm reytingleri 3 bölüme göre düşmüştü lütfen bunu yayın
2026-06-22 10:53:13
1
To see more videos from user @atacentrall, please go to the Tikwm
homepage.