strongville تحفه بجد جربيه ، بيطلع بيبي هير كتير جدا و بيوقف التساقط حرفيا من اول مره و لا ريحته مش بتقعد في الشعر هو بس مجرد ما الفروة بتمتصه الريحه بتاعته بتروح
2026-06-22 00:58:47
9
Shahd~ :
Hear me out CAPIXYYYYY INTENSE HAIR SPRAY
2026-06-22 14:02:47
2
sou 🕷 :
انا اللي نفع معايا جدا جدا بجد هو زيت روزماري مع زيت نعاع و عشان هما زيوت اساسيه دخلت معاهم زيت ارجان و بعمل قبلهم ديرما رولر و اسيبهم على شهري ٣ ساعات واغسل شعري مرتين ف الشاور بس هي طريقه بتاخد وقت
2026-06-22 14:30:34
5
ARWIKAAA :
انتي خفيفة اوي علي القلب لذيذة ما شاء الله، 💕
2026-06-22 23:51:05
1
Heidi :
Anyways you're adorablllee
2026-06-22 17:32:53
1
Fathalla :
ما شاء الله تبارك الله جميله اوي وشخصيتك جميله❤️
2026-06-22 18:44:27
1
Aalaa :
عسل اوي
2026-06-22 20:55:03
1
Lolly Lolo :
سترونج فيل بتاعة الرجاله جميل ريحته مش وحشه يعني ان ا لسه بدات استخذمه وحاسه في بيبي هير بدا يطلع بس قبله كنت بستخدم تويست اند جو ف مش عارفه مين السبب بصراحه
2026-06-22 17:46:23
2
هـَلَا :
from where did u get acm ?
2026-06-22 18:02:20
0
Basmala2y :
كنت بعمل زيك وبكلمك والله من تلات سنين من التشخيص
الشعر لما بيطلع بيكون رفيع غير إن راسي بجد بقيت أحسها فاضية ولو حطيتي اي حاجة زي acm وديركوس وسيروبايب وكابيكسي فهم بيطلعو الشعر بس رفيع برضو مش تخين وغير كدا بيتكسر بسرعة وبيشبك مع بعضه عقد وساعات مع نفسه من كتر ماهو رفيع
كمان سترونج فيل الرجالي فيه مينوكسديل
وكمان acm وكابيكسي بيحاول يزود الدروة الدموية حوالين الشعرة عشان مايقعش بس هيجي وقت هيدخل في فترة التساقط وهيقع كمان المشكلة كلها مش وقوع الشعر المشكلة إن الشعراية بتكون رفيعة جدا لدرجة إن رمشتك بتكون اتخن منها فروحي لدكتور لو شخصك تساقط وراثي بجد وانتي مغمضة المينوكسديل أنا ندمانة اني مالتزمتش عليه من بدري كمان الشعر اللي بيقع في لحظتها دا تساقط تفاعلي مش وراثي فممكن يكون في مشكلة
2026-06-22 19:23:38
1
☆Nour☆ :
unfortunately all the Egyptian products karsa😭😭 Korean products though😁🥰
2026-06-22 23:40:48
0
To see more videos from user @roroherself01, please go to the Tikwm
homepage.