@rumahready_: Cara simple utk maintain ruang dalam rumah kekal bersih, teratur dan tersusun dengan effortless Cc : ashman.is & shahrulrusyaidi #kemasrumah #tipsandtricks #rumahbersih #rumahminimalis #rumahready

Rumah Ready | Home Tips
Rumah Ready | Home Tips
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 22 June 2026 02:46:57 GMT
216379
9102
144
2453

Music

Download

Comments

farish.azman
AMEER FARIS :
owner rumah hadir
2026-06-24 01:36:24
14
andynd43
Andynd43 :
Nak tambah lagi. 1- clean as you go. Sudah makan/minum terus basuh yg kita guna 2- setiap activity ada tempat dia.
2026-06-22 15:18:59
52
norzasyajhehazamrii
NorzaSyajhehaZamri :
ada tk pewangi rumah yg mesra utk org sinus? pening bila pakai pewangi / diffuser. confirm bersin selsema memanjang
2026-08-19 23:18:13
1
thepinklady26
The Pink Lady :
Rumah sy mmg kemas walaupun sy ada anak. Padahal sbb sy ada system and anak anak sy pun diajar lepas main kemas (anak 7 dan 4 tahun). Tp org ckp rumah sy tu muzium lah, kesian kt anaklah tak boleh sepah sepah, explore. Sy jadi tak faham. So rumah kena sepah ke sbnrnya 😂
2026-06-23 01:46:04
6
cikshimafrozen
NZshima.shop :
Bole share x pewangi rumah yg best dan tahan bau die
2026-06-22 23:59:38
2
kapikahlegacy
Kapikah :
satu lagi tips semua org dlm rumah kena bekerja kalau harap seorg sj mmng sampai bila rumah tak kemas 🤣🤣
2026-06-24 05:45:56
8
immafhsswuq
Butterfly :
xbrlaku pd sy,5 mnit kemas lps to jd blk.xda ank tp ank mentua yg sepahkn..dye ckp kalo kemas to bkn rmh to muzium..skrg da pnt ..arwah mak dn arwah ayh byk brg tp sy da hdiahkn dkt org,mslh xsettle sb sorang hoader da kt rmh ne usihhhh skt kpla..rs nk serahkn blk maknya
2026-06-23 03:26:26
3
anwarsuran
Anwar Suran :
Kalau hendak tahu bau rumah itu bagaimana, pergi keluar selama 2,3 hari dan semasa kembali, tadaaa... itulah baunya 😂
2026-06-23 06:14:50
5
honeyz4shop
Honeyz4 :
Dah beli penyangkut seluar utk suami tp kerusi jugak tempat favourite 😅😅 bertabahlah 😆
2026-06-23 04:29:54
3
dotdotpink
dotdotpink :
Sya ddk bdekatan ladang haiwan😭 takpat arh mcm ni
2026-06-23 04:02:39
1
masyaperodua
Masya Ibrahim :
ini yg sy sedang amalkan sekarang..tp kdg2 sy terover nk mengemas..mcm ada penyakit ocd 😅
2026-06-24 14:49:59
0
nadynjb1
nadianjb :
part lipat baju tu hm, saya undur
2026-06-23 11:40:03
3
yaniehamid88
madam :
setujuu dgn awk🤧
2026-06-28 15:13:58
1
miraxziq_94
miraaa :
klau sofa jnis baldu mcm mne nk kasi bersih,,,
2026-06-22 23:06:03
0
nvrrrrr8
نورررررررر_٨٥ :
Sofa lawa. Dari mana ye
2026-06-23 05:00:23
0
sulin_len
⋆. 𐙚˚࿔ Sulin 𝜗𝜚˚⋆ :
tq info
2026-06-23 07:27:29
0
salihah.jo
L.EH.4 :
sis nak link meja makan
2026-06-23 03:14:07
0
nashlafyow
selipar cantik :
memang sendiri buat, tapi tak jadi la ek rumah family hahah, rumah sendiri jelah
2026-06-25 11:14:53
1
littleblessing3
Khadijah 🌥️ :
Sy suka yg spray2 tu cuma bagus ke utk kesihatan kita? Tanya dengan nada nak tahu 😁
2026-06-23 06:15:52
1
camilarosabelle
secret :
Nak tanya.. kalau rumah yg takde aircond nk pakai pewangi ape sesuai? Sbb dh guna mcm2 tapi bau hilang mcm tu je tak serap sbb takde aircond
2026-06-22 04:24:05
1
160797nj
Nj97 :
pewangi rumah apa ye thn lama bau nya utk ruang tmu yg luas n pjg😁
2026-06-23 06:17:07
0
missblossom127
MissBlossom12🍉 :
tak sabar nk ad rezeki rumah sendiri.. nak beria2 dgn rumah sndri..deko rumah sndri..mudahan allah lancarkan rezeki aku, mudahkan urusan aku utk dpt beli rumah..tak perlu dh nk bersabar, diam bila org buat rumah yg sedia ada ni mcm tmpt letak pembuangan sampah🫠🫠🥹🥹
2026-06-23 10:55:40
1
ummiummairah98
Ummi Umairah :
susah kalau pasangan kita suka simpan brg yg dah x pakai. akhirnya bergaduh 😁
2026-06-23 12:40:22
3
wxvtu
<3 :
sis boleh suggest diffuser apa yg best ?
2026-06-22 03:18:11
1
nazmad84
NaZMaD :
kalau rumah banyak barang, amalkan 1 hari buang/hilangkan/sedekah 3 barang... jadikan rutin... terutama barang2 yang 1 tahun tak pernah guna...
2026-06-23 06:24:50
0
To see more videos from user @rumahready_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About