@itsmesadon12: Trust in Allah’s plan🤍🫀

>sadon•
>sadon•
Open In TikTok:
Region: PH
Monday 22 June 2026 03:04:42 GMT
91582
9243
26
3887

Music

Download

Comments

your_sunshine188
Janisahʚïɞ :
pa save aki
2026-06-25 01:52:14
2
kouthar962
kouthar :
amen
2026-06-26 13:54:42
1
leeha30
_anelA🥀 :
tawakkaltu alallah☝🤲
2026-06-25 00:19:18
3
keanne0131
Keanne :
I trust with him 🤲
2026-06-24 13:30:52
2
mas.ter082
Poseidon Soldier ⚓️ :
allahuma ameen 🤲
2026-06-24 14:47:27
2
merah1912
🧡 Shy 19 ❤️‍🩹🧕🏻 :
Minsan na iisip ko bakt Ako Ganito dinaman Ako Masamang tao 😢 Bkt Ang hirap ng sitwasyun nmin ngaun😭😭🤲
2026-06-26 10:34:53
1
ssiriuss_star_1
star ✨ :
Allah is the best of planners. 🤲🏻🤲🏻
2026-06-23 13:40:14
2
cupcakes777770
cupcakes :
Allahumma Ameen!🤲🏻
2026-06-23 23:32:22
2
na.nahid63
Mohammad Nahid.. :
🤲🤲😞😞 amin
2026-06-23 11:20:15
1
aine.jarin.isa
Aine 🇰🇼🇵🇭 :
sometimes you just have to accept the situation and say tawakkaltu alallah🩵
2026-06-23 18:05:55
1
myhubby928
Ms Aida👩🏻🇰🇼💓 :
Allahumma AMEEN🤲🏻🤲🏻😇
2026-06-23 14:35:37
2
a02f14
MensRea26 :
Ayoko na 😭😭😭😭😭 I'm so f tired 😩😩😫
2026-06-24 17:23:53
2
amin.official297
Amin official :
Hanggang kailan ko dadalhin bangungut 🥺😔
2026-06-25 21:01:20
0
farfarhanie19
FARAH🖤 :
😭😭😭
2026-06-25 02:28:48
1
jho.sam77
Jho sam :
😳😳😳
2026-06-25 11:00:33
1
norjie.camad
Jannah14💕 :
💔💔💔😭😭😭
2026-06-25 08:34:01
1
tubaran34
RFI🔥 :
2026-06-24 02:10:23
1
sandaanalamongrac
maryam Sandaan Alamon Gracia :
🤲
2026-06-23 11:46:22
1
sandra.datun
SA 🇦🇪 🇵🇭 :
🤲🤲🤲
2026-06-22 21:02:30
1
ailahmapandi
@ailahmapandi :
🥰🥰🥰
2026-06-23 19:23:11
1
jio.na.ld
DHAT’s Jio NA LD ✍🏻 :
🥰🥰🥰
2026-06-25 15:00:38
1
jr.wyme
Jr wyme🕷️ :
🤍
2026-06-25 16:14:38
1
aimarrah
فرهاني :
😭😭😭
2026-06-24 22:34:39
1
To see more videos from user @itsmesadon12, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

#Enhypen - اول اینکه ارمی ها زیر پستم کامنت نزارن خودتون هرچی میخواید میگید تا ما راجب فیومون پست میزاریم میشیم تاکسیک؟  ارمی چیشد؟😹😹😹😹😹😹 چیشد مگه نمیگفتی انهایپن و اسکیز و بتس باهم دوستن و هیچوقت قرار نیست بینشون فنوار درست کنی؟ چیشد؟ حواسم نبود چندنفر به اوپاهات هیت دادن انقدر بهت فشار وارد شده داری با رفتن هیسونگ از انهایپن بهشون هیت میدی چیشد مگه؟نمیگفتی ما دوست انجین و استی‌ایم؟ انهایپن انقدر انپرابلماتیک عه که هیچ دلیلی برای هیت دادن بهشون پیدا نمیکنی پس از کلمه شیش استفاده میکنی و انقدر بی ‌عقل و عقب مونده هستی که فکر میکنی با اینکارت جالب هستی و ما میگیم اخ داداش عجب دیفندی کردی😹😹😹👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😹چیشد مگه نمیگفتی بتس خودش از انهایپن و اسکیز حمایت میکنه چیشد؟ 😹😹😹😹 البته انقدر دو رو هستید که فقط برای خوب نشون دادن خودتون میگید با فلان فندوم خوبیم ولی تا یکی حقیقت رو میکنه تو کونتون بهتون برمیخوره 🥹🥹 #foryou #straykids #goviral #xyzbca
#Enhypen - اول اینکه ارمی ها زیر پستم کامنت نزارن خودتون هرچی میخواید میگید تا ما راجب فیومون پست میزاریم میشیم تاکسیک؟ ارمی چیشد؟😹😹😹😹😹😹 چیشد مگه نمیگفتی انهایپن و اسکیز و بتس باهم دوستن و هیچوقت قرار نیست بینشون فنوار درست کنی؟ چیشد؟ حواسم نبود چندنفر به اوپاهات هیت دادن انقدر بهت فشار وارد شده داری با رفتن هیسونگ از انهایپن بهشون هیت میدی چیشد مگه؟نمیگفتی ما دوست انجین و استی‌ایم؟ انهایپن انقدر انپرابلماتیک عه که هیچ دلیلی برای هیت دادن بهشون پیدا نمیکنی پس از کلمه شیش استفاده میکنی و انقدر بی ‌عقل و عقب مونده هستی که فکر میکنی با اینکارت جالب هستی و ما میگیم اخ داداش عجب دیفندی کردی😹😹😹👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😹چیشد مگه نمیگفتی بتس خودش از انهایپن و اسکیز حمایت میکنه چیشد؟ 😹😹😹😹 البته انقدر دو رو هستید که فقط برای خوب نشون دادن خودتون میگید با فلان فندوم خوبیم ولی تا یکی حقیقت رو میکنه تو کونتون بهتون برمیخوره 🥹🥹 #foryou #straykids #goviral #xyzbca

About