@savonmotivation: 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ve 23 yaşları kolay değildir. Kendini kaybedersin. İnsanlar kaybedersin. Hatalar yaparsın. Ama aynı zamanda kim olduğunu da keşfedersin. Bir gün dönüp baktığında fark edeceksin: Seni en çok zorlayan yıllar, seni en çok büyüten yıllardı.