طيب والمطلوب نعمل ايه نكسب ونعيط يعني ولا ايه مش فاهمين سبحان الله
2026-06-22 18:35:18
18
Sherif Gaber :
ملكش دعوة احنا فرحانين بالمكسب
2026-06-22 18:06:46
17
user275940محمد ابومروان :
2026-06-22 19:16:53
9
ahmedkhedr008 :
بس كنا حنكسب بلجيكا الفريق تقريبا التاسع
2026-06-22 19:07:04
5
Yasmina 🇲🇦 :
2026-06-22 22:10:09
1
عبدالله السيد :
احنا فرحانين بتصدر المجموعه وفي نفس الوقت ضمان التاهل وبالفوز التاريخي لانه اول فوز مش بسبب فوزنا علي نيوزيلندا نفسها،،،،فيه فرق،، ولو بالغنا فحانا محتاجين الفرحه عشان تدي للفرقه دافع للي جاي وتدي ثقه ليهم
2026-06-22 21:44:10
2
Mo18886 :
صح للاسف معندناش وسط يا افراط فل حزن يا افراط فل فرح خير الامور التحليل والتطوير والتحكم في المشاعر لان المشاعر لا تصنع انتصارات
2026-06-22 20:34:17
1
mahmoudabdelhadi168 :
دة اول فوز للمنتخب فى كأس العالم انت ايه يا عم
2026-06-22 18:20:26
5
yousef :
هو كلامك صح ١٠٠٪ بس ده اول صعود وأول فوز لينا في كأس العالم لازم نفرح
2026-06-22 21:30:05
1
هيمووووو :
احنا بنتكلم عن أن ده اول فوز لينا بس فعلا إيران صعبه ونتمنى الفوز لمنتخبنا
2026-06-22 22:25:10
0
salwa.kassem1 :
ايوه يعني انت عايز ايه
2026-06-22 17:08:33
2
Ali Ibrahim :
ياريت تمسحو الفديو ده لو سمحت
2026-06-22 19:30:41
0
الدولي :
خلي رأيك لنفسك
2026-06-22 20:47:28
1
Muhammad Ebrahim :
إنت مين يا عسل
2026-06-22 19:28:48
1
Mai Mokhtar 😍😍 :
ملكش دعوه ياعمو احنا فرحانين الحمد لله
2026-06-22 18:27:10
2
tawfik10 :
مين ده
2026-06-22 19:44:02
1
M. Mourad :
ياباشا احنا فرحانين عشان صعدنا وما تشغلش بالك انت
2026-06-22 18:12:23
1
ehabadel2030 :
طيب عايز ايه يا جدو
2026-06-22 19:14:53
1
محمد توفيق :
طب والله تحليلك كويس هي الفرحه حلوه وكل حلوه بس فعلا الفرحه دي مبالغ فيها ولو كنا خسرنا كانوا هيقولوا حسام حسن صفته ونعتوا وانا فعلا مش متفائله
2026-06-22 20:21:11
1
ALKENG :
ياعم خلينا نفرح ايه الهم دا
2026-06-22 15:08:02
1
To see more videos from user @ashrafgharibchannel, please go to the Tikwm
homepage.