yeşil Burun ispanyadan sonra Uruguay dansa puan aldı
2026-06-22 16:18:51
2
Göky :
Misir 4 puan
2026-06-22 12:44:36
0
osman :
Hepsi bizi Yener
2026-06-22 14:19:48
2
melih.ozdogan :
Son derece sağlıklı yaklaşım .. konu bu
2026-06-22 19:37:49
2
FICKTEUCHDOCHINSKNIE :
Lamine Jamal gelse o takıma 2 ay içinde değeri 80 Milyon Eurodan 10 Milyona dušer,Montella mesela gelmiş geçmiş en Ezik Coach.
2026-06-22 13:05:10
0
YILMAZBLNT :
Bizimkiler de kamp yaptı ya kuaför kampı,
2026-06-23 09:35:26
0
Dj DiLaRa :
ben yazıldığı gibi okurum. çu-ra-ça-o🥰
2026-06-23 06:10:14
0
Latakia 041 :
ben 20 yıldır aynı şeyi diyorum
milli takıma starlanmamış oyuncu alacağın diğer starlardan 4 kat iyi oynamazsa ben bir şey bilmem
Arda gibi zaten r.madrid,te oynuyor extra verim vermesi için gerek kalmamış
2026-06-22 12:54:12
0
MIKA RAZIN :
HAKLISIN ABI❤️🌹
2026-06-22 19:16:25
0
Ilgaz :
Bizim her sey komikk
2026-06-22 11:45:08
0
Jelalleddin :
Nihat abi cocukken en sevdigim futbolciydi Maykama onun ismini yazardym Artogrul begin dogdugy atavatandan cok selam
2026-06-22 16:40:10
0
Bilo :
bu milli takım lağvedilmelidir yepyeni gençlerden oluşan bir milli takım oluşturulmalıdır başınada hakedeni takıma çağıracak bir hoca gelmelidir
2026-06-22 06:54:14
21
İlhan_adç :
Yeşil burun adaları onlar bile 2 puan yaptı
2026-06-22 08:22:05
7
viyan :
hepsini topla bir Deniz undav etmez😂😂
2026-06-22 11:52:02
1
Ahmet Köroğlu :
siz yaptınız...
2026-06-22 07:44:54
0
berk :
yazık oldu , Topu kaleye soracaksınız bu kadar basit
2026-06-22 06:37:56
0
Keyf TV :
mavi gaga adaları bile İspanya'dan Uruguay'dan puan aldı aq, biz eleme grubunda 6 yediğimiz maçtan sonra berabere kaldık İspanya ile diye dünyayı ayağa kaldırdık
2026-06-22 11:18:44
1
alihatipoglu53 :
Şu takımların dünya kupasına gitti bizimkiler gitti diye havaya giriyor
2026-06-22 12:06:21
0
hamidodagdeviren6hamido :
🤣🤣 bunada şükür
2026-06-22 12:09:15
0
Vatan🇹🇷 :
bizimkiler simdi güzel tatil yapar villada bodrumda
2026-06-22 12:18:11
0
FICKTEUCHDOCHINSKNIE :
güç diye birşey yok takımda.
Becerisizlik ,çaresizlik ve yamuk pek fazla ama kadroda 👍👍
2026-06-22 13:03:52
0
ozi :
hepiniz suçu, futbolcularda, yorumcumlarda, dünya kupası başlamadan Türkiye finale gider dediniz.
2026-06-22 20:32:06
0
savagunn :
Milli formayı sahiplenme yok bizimkilerde,adamlar savaş gözüyle bakıyorlar.
2026-06-22 06:48:10
0
To see more videos from user @resitalfutbol1, please go to the Tikwm
homepage.