طيب لو عندك جلسة في المحكمة العمالية و كفيل م دفع رواتبي و مجدد الاقامه
2026-06-23 01:38:41
0
medo667895 :
انا اقامتي منتهيه بس رخصه العمل مش منتهيه
2026-06-23 15:58:59
0
دمعةالأحزان :
سوال اتمنى الرد ابوي بيشتغل في محل ملابس ورخصة العمل منتهية لها أكثر من ثلاثة اشهر والاقامة ماعليعا شي ماانتهت هل يشملة القرار اولا ايش لازم يعمل
2026-06-23 20:52:25
0
mohamedsamir6103 :
اللي فهمته من الفيديو ان قرار 30/6 هيتم تطبيقه في 30/6 باذن الله
2026-06-23 06:52:15
0
😎أبوهيبااااااااا 😎 :
طيب قبل التاريخ ده انا نقلت كفاله والمؤسسه الجديده هتدفعنى رخصه العمل الجديده لمده ست شهور منصرمه هل ده صحيح
2026-06-23 05:18:40
0
حمزة خليفه433 :
هل يحق لصاحب العمل ابلاغ انقطاع عن العمل والاقامه منتهية
2026-06-23 04:56:48
0
محمود اشرف :
طيب بعد اذنك
انا بقالي سنه و سبع شهور مع كفيلي ده والمواسسه كانت في النطاق الأحمر ومش اتعملي اقامه خالص من ساعة ما دخلت المملكة و دلوقتي بيحسن واضعه في توظيف السعوديين ايه اللي بيحصل معايا في قرار 30/6 بالله عليك حد يرد عليا
ا
2026-06-23 19:04:57
0
Mohamed Harb :
السلام عليكم هل بعد ما العامل يسقط من المنشاة هل يحق له التقدم بشكوي عشان مستحقاته
2026-06-23 06:57:18
0
المهاجر :
انا اقامتي منتهيه 7شهور انا علي شركه وهنقل الاقامه الفلوس القديمة عليه انا ولا علي الشركه القديمه
2026-06-23 01:06:15
0
عوض بدر :
طيب ممكن أخرج نهائي من السفارة بعد 30/6
2026-06-23 05:37:15
0
أسير الاحزان :
كيف اعرف مده انتهى رخصه العمل رد إذ تكرمت
2026-06-23 01:05:40
0
يمني دوت كووم :
طيب رخصه عملي منتهيه واقامتي ساريه اذا جيت اجدد رخصه عملي يرفض يقلي اقامتك فيها فوق ميه وثمانين يوم شو وضعي الحين
2026-06-23 07:16:53
0
ابو عبد الرحمن :
طيب انا عليا مقابل مالي حق اولادي واقامتي منتهيه هل بعد 30/6 استطيع انقل كفاله بعد ما اسقط من المؤسسة لو تكرمة رد عليا
2026-06-22 17:55:25
0
Elias🤍 :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. يا غالي طيب فيه واحد أقامته منتهيه اكثر من 6 اشهر هل يقدر يجدد كرت العمل والإقامة منتهية ولا لازم يجدد إقامته اول
2026-06-23 09:03:48
0
مؤمن عبدالله Momen :
يا معالي المستشار بعد اذنك أنا رخصة العمل بتاع الموسسه انتهت يو18/6وهي نقليات بتاع طفل حمراء والإقامة انتهت يوم 20ينفع اجدد ولا مش هينفع يا معالي المستشار
2026-06-22 23:13:01
0
ABDU2023🇸🇩&🇸🇦 :
السلام عليكم أنا عملت طالب نقيل من مؤسسة لي مؤسسة في نهايه الشهر التأني صحاب المؤسسة عمل عقده جديد أنا وقفت علي العقدة ودفعت الرسوم نقل بس صحبي المؤسسة م عمل تاكيد الطلب النقل من ابشر الفتره العقد 14 يوم خالصة أنا ممكن أسافر وارجع بس تاشيره جديد ولا في حل ورخصة العمل سيره لكن الاقامه منتهي
2026-06-23 00:01:29
0
عبدالرحمن :
بعد اذنك ابعت رقمك عاوز استفسر على حاجه
2026-06-23 21:15:07
0
To see more videos from user @nagy.elenany, please go to the Tikwm
homepage.