@nagy.elenany: #هام جدا تطبيق قرار 30/6 رخص العمل المنتهية  #It is very important to implement Decision 30/6 regarding expired work permits.

المستشارالقانوني/ناجي العناني
المستشارالقانوني/ناجي العناني
Open In TikTok:
Region: SA
Monday 22 June 2026 08:07:54 GMT
228920
2432
404
880

Music

Download

Comments

seedasr
احمد مضوي :
لو نقلت قبل ٣٠ المقال ينتقل معي اولا
2026-06-23 08:00:08
1
useryb8dhr3orm
احمد سمير ابوسمير150 :
الاقامه فيها 4شهور وجالي غياب عن العمل والجوزات هروب واتا شغال مع كفيلي بحست علي قوي عقد العمل منتهي
2026-06-23 21:18:47
0
shaker.youssef
SHAKER YOUSSEF :
❤️🇪🇬❤️SHAKER💙💙
2026-06-23 15:22:51
0
ahmed_elmsiry3
أحــمــد الــمــســيري 🇪🇬🌿 :
هل هينعمل خروج نهائي بعد 30/6
2026-06-23 18:18:00
0
kjh64algfs05
مدري والله 🥀 :
أنا قررت أسافر المريخ أعيش بين الفضائيين افضل من البشر
2026-06-23 01:19:26
1
omar26288
OMAR :
اقامتي منتهيه وعاوز اخرج نهائي اعمل ايه
2026-06-23 18:09:06
0
yousefyany5
العمده عمر ال عقرب🦂🦂🦂 :
يامستشار بعدازنك اناع راس العمل بس الاقامه منتهيه يشملناالقرار دا بعدازنك
2026-06-23 18:08:00
0
shawqialhalwani
شــــــقـــاوهــه💔"🧿🇸🇦✈️" :
تب اللي جي تأشيره 12شهر والكفيل مش راضي يعملي اقامه لحد الان بقلي 5شهور
2026-06-23 17:42:31
0
dyjvayzehpkh
🇸🇸wd kosti🇸🇩 :
طيب لو عندك جلسة في المحكمة العمالية و كفيل م دفع رواتبي و مجدد الاقامه
2026-06-23 01:38:41
0
medo667895
medo667895 :
انا اقامتي منتهيه بس رخصه العمل مش منتهيه
2026-06-23 15:58:59
0
user4055869967152
دمعةالأحزان :
سوال اتمنى الرد ابوي بيشتغل في محل ملابس ورخصة العمل منتهية لها أكثر من ثلاثة اشهر والاقامة ماعليعا شي ماانتهت هل يشملة القرار اولا ايش لازم يعمل
2026-06-23 20:52:25
0
mohamedsamir6103
mohamedsamir6103 :
اللي فهمته من الفيديو ان قرار 30/6 هيتم تطبيقه في 30/6 باذن الله
2026-06-23 06:52:15
0
mahmoudalnaimtaha
😎أبوهيبااااااااا 😎 :
طيب قبل التاريخ ده انا نقلت كفاله والمؤسسه الجديده هتدفعنى رخصه العمل الجديده لمده ست شهور منصرمه هل ده صحيح
2026-06-23 05:18:40
0
mizooooook
حمزة خليفه433 :
هل يحق لصاحب العمل ابلاغ انقطاع عن العمل والاقامه منتهية
2026-06-23 04:56:48
0
محموداشرف93
محمود اشرف :
طيب بعد اذنك انا بقالي سنه و سبع شهور مع كفيلي ده والمواسسه كانت في النطاق الأحمر ومش اتعملي اقامه خالص من ساعة ما دخلت المملكة و دلوقتي بيحسن واضعه في توظيف السعوديين ايه اللي بيحصل معايا في قرار 30/6 بالله عليك حد يرد عليا ا
2026-06-23 19:04:57
0
mohamedharb092
Mohamed Harb :
السلام عليكم هل بعد ما العامل يسقط من المنشاة هل يحق له التقدم بشكوي عشان مستحقاته
2026-06-23 06:57:18
0
user9448624509312
المهاجر :
انا اقامتي منتهيه 7شهور انا علي شركه وهنقل الاقامه الفلوس القديمة عليه انا ولا علي الشركه القديمه
2026-06-23 01:06:15
0
userha4hq879ml
عوض بدر :
طيب ممكن أخرج نهائي من السفارة بعد 30/6
2026-06-23 05:37:15
0
asir1a
أسير الاحزان :
كيف اعرف مده انتهى رخصه العمل رد إذ تكرمت
2026-06-23 01:05:40
0
user5915381027665
يمني دوت كووم :
طيب رخصه عملي منتهيه واقامتي ساريه اذا جيت اجدد رخصه عملي يرفض يقلي اقامتك فيها فوق ميه وثمانين يوم شو وضعي الحين
2026-06-23 07:16:53
0
user81023415
ابو عبد الرحمن :
طيب انا عليا مقابل مالي حق اولادي واقامتي منتهيه هل بعد 30/6 استطيع انقل كفاله بعد ما اسقط من المؤسسة لو تكرمة رد عليا
2026-06-22 17:55:25
0
.elias.22
Elias🤍 :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. يا غالي طيب فيه واحد أقامته منتهيه اكثر من 6 اشهر هل يقدر يجدد كرت العمل والإقامة منتهية ولا لازم يجدد إقامته اول
2026-06-23 09:03:48
0
momenapdallah366
مؤمن عبدالله Momen :
يا معالي المستشار بعد اذنك أنا رخصة العمل بتاع الموسسه انتهت يو18/6وهي نقليات بتاع طفل حمراء والإقامة انتهت يوم 20ينفع اجدد ولا مش هينفع يا معالي المستشار
2026-06-22 23:13:01
0
abdelmajeedjumah
ABDU2023🇸🇩&🇸🇦 :
السلام عليكم أنا عملت طالب نقيل من مؤسسة لي مؤسسة في نهايه الشهر التأني صحاب المؤسسة عمل عقده جديد أنا وقفت علي العقدة ودفعت الرسوم نقل بس صحبي المؤسسة م عمل تاكيد الطلب النقل من ابشر الفتره العقد 14 يوم خالصة أنا ممكن أسافر وارجع بس تاشيره جديد ولا في حل ورخصة العمل سيره لكن الاقامه منتهي
2026-06-23 00:01:29
0
user66690122565
عبدالرحمن :
بعد اذنك ابعت رقمك عاوز استفسر على حاجه
2026-06-23 21:15:07
0
To see more videos from user @nagy.elenany, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About