@zxmoto_kakibukit: 🔥 PRE-ORDERS NOW OPEN FOR THE ZXMOTO 500RR 🔥 🏍️ Experience the thrill of the inline-4 ZXMOTO 500RR. 🛡️ 4 Years Agent Warranty ♾️ Unlimited Mileage Coverage ✔ Agent Unit ✔ Trade-In Available ✔ Financing Available ✔ Up To 7 Years Installment ✔ Transparent Price Breakdown ✔ No Hidden Costs Limited pre-order slots available. 📩 DM us your name and contact number, and our sales team will get in touch with pricing, financing options, and delivery information. 📞 Ah Heng — 8944 3795 📞 Afiq — 8807 4721 📞 Kuma — 9636 6740 ☎️ Showroom: 8399 2405 #ZXMOTO #ZXMOTO500RR #500RR #WSSP #WSBK #SingaporeBikers
zxmoto_kakibukit
Region: ID
Monday 22 June 2026 08:10:13 GMT
Music
Download
Comments
Wan Mattoop Wan Mattoop :
Cantiknya.. Nak beli jgk.. Di malaysia sudah ada kah.
2026-06-23 04:41:59
69
First in last out :
will it be available in UK?
2026-06-24 20:10:18
0
Luis Arce Cascante :
Es solo para una sola persona?😳
2026-06-24 07:53:34
16
❤️💙ayieJDT :
kuat racun kamu ni.
bila nak masuknya dah menabung 300 sebulan.
2026-06-23 00:13:41
18
♥⃝💫𝑳𝒐𝒗𝒆𝑰𝒏×pavillion💫♥⃝ :
murahh , 800cc bawah 45k
500cc bawah 35k
di di announced anggaran harga , bulan 9 diluncurkan
2026-06-23 04:16:07
29
ManuelvzZ :
que moto es esa ?😱
2026-06-24 21:28:49
0
⚜️Juanito__Nr🔱 :
De cuantos cilindros es esa moto 🏍️😳
2026-06-24 17:55:36
0
wandererpath :
Aku nampak moto ni kat isle of man baru aku yakin
2026-06-23 05:45:59
1
Ayazas Distribution MU :
price pls
2026-06-24 15:34:40
0
𝓓𝓮𝓪𝓷 :
betul ke moto ni masuk Msia die tk jd single arm?
2026-06-23 12:19:35
0
Köksal Büyükköprü :
hangi markanın bu canavar
2026-06-24 10:47:23
0
Shiga :
kena pakai lesen b full ke
2026-06-23 11:37:13
0
the_julyguy :
sparepart kedai watali ada ke?
2026-06-23 18:15:52
0
ABAM Z :
nama saya z..adakah perlu beli moto ni zx atau rxz saja
2026-06-23 14:52:53
0
Cr0m0KKK :
mana tempat buat tuan
2026-06-23 10:51:27
0
FZ MyShop :
boleh dh nie
2026-06-23 13:55:17
0
AL-FATTAH 313 :
Salaam... Harga Berapa Ontheroad Ni?
2026-06-23 11:54:14
2
jesus medina :
aquí sus respuestas! tiene un solo asiento porque la persona así lo quiso se llama mono plaza googleelo y suena acelerado porque es un motor grande
2026-06-24 18:59:10
1
James MotoVlog 🇵🇪🌋 :
Yo sugiero que quite la Z, y que se enfoque en un diseo unico que se reconozca con solo verlo.
2026-06-24 14:58:17
3
IDEAL Concepts :
perghh. design belakang memang cantik. stim tengok
2026-06-23 13:55:08
1
Mohd Jamal Syahmi :
Bile nk masuk malaysia nii
2026-06-23 02:22:35
1
NAD :
cash brapa?
2026-06-23 04:09:22
3
NazriRohan :
Cantik..blh dah order kt tiktok
2026-06-23 16:17:08
1
To see more videos from user @zxmoto_kakibukit, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.