@dibuhaber: Amedspor’un Süper Lig’e yükselişinin kutlanması kapsamında kulüp bayrağının İstanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması talebi kabul edildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doğrultusunda yeşil-kırmızılı bayrak bugün köprüye asıldı.