موضوع خارج الفيديو الجزء دا ممكن يقع ع اي حد او اي عربيه راكنه تحت
2026-06-22 13:04:04
190
hazem :
اوبترا ب٥٦٠ الف ليه كتير جدا جدا عليها
2026-06-22 13:35:38
15
abdalla adel :
أنا عارف إنك محترم والله بس إستفسار لما بتستلم الفلوس من المشتري كاوسيط لحد أما تخلص ورق نقل الملكية بتعطيله إيصال بإستلام المبلغ ولا لاء
2026-06-22 09:39:47
13
Kamal Ahmed :
جماعة هو السوق دا بيفتح الساعة كام؟؟
2026-06-23 05:18:00
1
🕊️ :
بتاخدو نسبه قد ايه في البيعه ؟
2026-06-23 23:42:43
0
aslamalhmyd :
معيااا عربيه بي واي دي 2022وعليهااا حظر بيع ينفع تتباع بعقد مسجل
2026-06-22 20:15:44
0
丁ØɾК¥ツ :
ارخص عربيه اشتغل بيها اوبر بكام كاش لو سمحت
2026-06-22 22:01:18
0
m a z e n 🦇 :
عربيه هيونداي النترا ٢٠١٩ ماشيه ٣٠٠٠٠ كيلو الفئه الاولى مش مغيره اي حاجه AD فابريكا بره وجوه ما عدا الاقصدام الامامي والخلفي لونها فضي و اتوماتيك و م فيها فتحه سقف م مغيره كاوتشات ومعاها ستبن