نفسي اموت يوم جمعه و دفن في صلاه الجمعه عشان لما الناس تخلص صلاه يصلوا عليا عشان مليش لا صحاب ولا احباب عشان كدا بقا يبقي الناس تصلي عليا هبقا مبسوط اوي💔🥺.
2026-06-22 20:40:35
1
رودينا :
ليه كده اكيد في ناس كتير بتحبك مش لازم تكون بتبين و اكيد الكل هيزعل اوي و في ناس مش هتعرف تعيش من غيرك و دي نعمه كبيره عشان خاطر يكون في وقت عشان تقرب لربنا 😊
2026-06-22 22:23:49
0
واستغفر ربك اذا نسيت :
يااارب
2026-06-22 21:22:21
0
Mohamed Tamer :
ليه كده
2026-06-22 15:12:52
0
To see more videos from user @reposte..s, please go to the Tikwm
homepage.