@mylittlespacehere_: «این واقعیت که اگر زنان تصمیم بگیرند سوتین نپوشند، بهعنوان افرادی که دنبال جلب توجهاند یا انگار "خودشان خواستهاند" قضاوت میشوند و به آنها میگویند بدنشان را بپوشانند؛ اما مردانی که آنها هم سینه دارند، فقط بدون غدد شیری و با چربی کمتر، میتوانند بدون پیراهن در جامعه راه بروند؟ چرا همیشه زنان هستند که مشکل تلقی میشوند؟ و چرا مردها میتوانند بدون قضاوت یا نیاز به اجازه گرفتن هر چیزی که دوست دارند بپوشند، اما اگر زنها بخواهند لباسی را که دوست دارند بپوشند و آن لباس کمی بدننما باشد، با توهین و برچسبهایی مثل «فاحشه» روبهرو میشوند؟» #فوریو #فوریوپیج #women #feminism #fyp