@encovii: when the nostalgia hits anyways stream 'Ride or die' on Spotify & YouTube and whatever platforms راید اور دای رو استریم بزنید #creatorsearchinsights #targetaudience #fyp #EVAN

shawty
shawty
Open In TikTok:
Region: IR
Monday 22 June 2026 10:27:25 GMT
3940
1145
32
66

Music

Download

Comments

enhypen7_world
𝘓𝘝𝘚𝘒 :
عامم ببخشید هیسونگ نمیتونیم اسم اور رو بزاریم رو خودمون-
2026-06-22 13:12:19
53
_jerr0801y
🦖 :
من یه انجینم و هیسونگم هنوز جزوی از انهایپنه
2026-06-22 19:31:43
26
engenemiyuki
nagamori :
اور؟ نه ممنون تا ابد انجین
2026-06-24 22:25:49
4
hb.lover12
HB.lover :
ENHYPEN❎ IN_HIGH_PAIN✅
2026-06-23 12:58:49
4
searainmoon
afra :
من هم انجینم و هم اور ،هر جوری باشه چه با درکنار هم چه جدا از هم ، از هر هفتاشون با روش درست حمایت میکنم.
2026-06-22 19:53:17
7
qwlicr
シコ :
میخوام اور باسم ولی نمیشه میفهمی
2026-06-22 12:06:52
15
stare.moon2010
𖤐𝑪𝒉𝒐𝒊 𝑹𝒐𝒂𖤐 :
هیسونگ ببخشید ولی ازم نخوا اسم خودمو بزارم اور
2026-06-22 15:49:13
19
nazaninqwr
scarlet :
:هیچوقت قرار نیست بگم اور من همیشه انجینی میمونم که فن انهاپین ۷ نفرس
2026-06-22 15:06:52
15
jiwoo5437
rainbowdash :
منظورتون چیه؟من هنوز منتظرم هیسونگ برگرده انهایپن.انهایپن همیشه 7 نفره
2026-06-23 14:54:16
5
meli_nx7
roz :
بابا نکنید حمایتش کنین😭😭😭😭😭
2026-06-22 21:38:18
1
scarletta_aaa
斯卡莱塔 :
متاسفم اما من هيچوقت نمیتونم اسم اور رو بزارم روی خودم چون تو هیسونگی نه ایوان و انهایپن همیشه هفت نفره میمونه.......
2026-06-22 14:18:49
11
selinaseli786
selina :
برو بابا من انجینم اور چیه تروخدا بایس قشنگم همیشه عضوی از انهایپنه
2026-06-24 12:38:30
3
en_jake011
𝗝𝗮𝗸𝗲 𝗟𝗼𝘃𝗲𝗿 | 𝙊𝙩7 :
ما اور نیستیمم انجینیمم
2026-06-22 19:29:55
7
liliumxi
liliumxi :
من همیشه انجینم نمیتونم اور رو قبول کنم :)
2026-06-23 09:56:02
4
yung.ogawa
𝗼𝗴𝗮𝘄𝗮 #OT7 :
انهایپن از ۷ میاد پس طبیعتا انجین هم همینطور پس وقتی میگم انجین یعنی ot7 ام :)
2026-06-22 23:52:52
4
yeonsouk
دختر کوچولو دانک ناتاچای🩰🎀 :
من انجینم و انجین میمونم
2026-06-22 19:32:04
6
yalda_8880
🧚🏻‍♀️YALDA🧚🏻‍♀️ :
متاسفم هیسونگ من نمیخوام اور باشم.
2026-06-23 08:23:34
3
hosna8202
Hosna :
من انجینم
2026-06-22 16:12:59
1
exooooooool88
nil :
ولی حالا من اورم، نه انجین💔
2026-06-23 13:39:47
2
hediye50555
Hediye :
هم انجینم هم اور و با تمام وجودم و توانم حمایتش میکنم چون دیگه راه برگشتی نیست و باید کنار بیاییم انجین.
2026-06-22 23:10:57
1
iamsilvia03
fromsilviaa :
استوری شد خانومیی😭
2026-06-22 19:15:20
1
lighkysfjo
کـیـکـ پـشـمـکـی :
هیسونگ؟ همیشه پیش انجین ها میومونه تا ابد یه انجینم که هفت تا پسر هامو استن میکنم
2026-06-24 06:15:39
1
kimdunno1
kimdunno1 :
😭😭😭😭😭
2026-06-22 11:41:55
1
ni_kiiiiii_2005
🚭 :
++
2026-06-22 10:29:25
1
To see more videos from user @encovii, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About