Μαλακισμένες κωλογριες νομίζουν οτι ολος ο κόσμος εχει την ορεξή τους.
2026-06-22 22:10:44
6662
souri :
καλά της έκανε ,να μάθουν να μιλάνε τα ζώα
2026-06-22 15:19:57
3138
Βιβη Κουρσαρη :
Γενικά τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας έχουν ξεφύγει
Απαιτούν σεβασμό ενώ είναι χειρότεροι κ από την νεολαία.
Άκου στόμα η σκατογρια στον μεροκαματιάρη..
ντροπή σου μεγάλη γυναίκα κ Συγχαρητήρια στον οδηγό για την υπομονή του
2026-06-23 06:34:46
1497
Βραχνάς :
Γαμάτος μπράβο στον οδηγό 😂😂😂😂
2026-06-22 15:58:57
7757
Γιώργος :
είμαστε με τον οδηγό
2026-06-22 17:44:40
4123
Χρηστος Αποστολου547 :
με ποιο δικαίωμα κάθε ηλίθια κότα βρίζει εργαζόμενο σε ώρα εργασίας?
2026-06-22 15:43:18
1199
Ioannis :
Θέλετε και σεβασμό παλιό σκα το γριες 🤡🤡
2026-06-22 19:35:41
2645
Κατερίνα Βαλ !! :
Τοξική γυναίκα !!Άρρωστη !!
2026-06-22 18:41:54
1325
Thea Thea 246 :
Η κυρία αυτή χρειάζεται ψυχίατρο αμέσως
2026-06-22 14:52:32
1310
Δημήτρης Τσιώνης :
ο οδηγός έχει δίκιο η γριά έχει ένα στόμα σαν βόθρο
2026-06-22 18:44:34
1357
Mike_77 :
Εγώ εδώ βλέπω έναν ευγενικό και μια αγενή
2026-06-23 11:50:59
345
antonis giannopoulos :
γυναίκες βρομοστομες
2026-06-22 17:29:29
147
mike_kantzos :
Ωραίος οδηγός πως κρατήθηκε
2026-06-22 16:36:58
306
stavroskollias :
σωστός.....μαζέψτε το στόμα σας κορίτσια....δεν ξέρω πως μιλάτε στον άντρα σας αλλά δεν είναι όλοι όπως έχετε μάθει....
2026-06-22 11:33:17
314
Rimpekis@ :
καλά σού έκανε!!! νά μάθετε νά σέβεστε τόν κάθε εργαζόμενο!!! άντε με την κάθε βλαμμένη
2026-06-23 12:15:57
222
GvMargaritis :
Χαρά στην υπομονή του
2026-06-22 17:22:50
200
Christos_ska :
Από την στιγμή που τον έβρισε έχασε το δίκιο της αν είχε... εκείνος ήταν ψύχραιμος και έκανε το σωστό,μάθετε να μιλάτε λοιπόν σε όσους εξυπηρετούν τον κοσμο,δεν είναι υπηρέτες...
2026-06-22 15:33:15
184
Extraordinary :
Να μην τον έβριζε! Στα @@ του αυτος παει καφε εσυ κατσε κ περιμενε
2026-06-22 11:10:11
336
fay fay :
Τον είπες ηλίθιο;;;Πολύ καλά σου φέρθηκε!!!Δεν μιλάμε έτσι κυρά μου!!!!!
2026-06-23 17:41:43
545
efi :
όταν βγαίνετε έξω παλιογριες να παίρνετε και τα χάπια σας😡😡😡😡να πούμε πατσαβουρεξ😂
2026-06-23 02:21:18
18
Markos Pavlidis :
ψυχραιμοτατος και ευγενεστατος ...σ ωραιος🥰
2026-06-22 16:22:09
950
giopal@ :
Μάγκας ο οδηγός.
2026-06-22 15:54:48
1078
Konstantina :
Μπράβο στον κύριο για την ψυχραιμία του 👏👏
2026-06-23 09:40:30
196
To see more videos from user @orfeas.vou6798, please go to the Tikwm
homepage.