@koolfmmy: Memandangkan pelajar intern belum dilatih sepenuhnya dan kurang berpengalaman, mereka sepatutnya tidak didedahkan kepada kerja-kerja yang berbahaya tau!☝🏻 #MalaysiaDahKool

koolfmmy
koolfmmy
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 22 June 2026 10:45:38 GMT
42085
861
16
63

Music

Download

Comments

mrshah_89
Shah_89 :
student intern kena keja berat cmni. teruk laa company ni aihhh
2026-06-24 10:37:50
32
mimakdyg
mimakdyg :
Sokong. Prof perlu pantau juga pelajar intern ni. terutama supersivor elert, keselamatan pelajar intern ni
2026-06-25 04:04:53
12
redvalvetzhr
Red Valvet Zhr :
sqman syarikat ni
2026-06-23 07:19:59
11
dinisariyati33
Dinisariyati93 :
Ya Allah sedihnya🥺🥺
2026-06-23 13:18:53
4
afifizzuddin26
anas :
SOP
2026-06-25 10:11:22
3
azizul_angah
azizul_angah😘✌️🙋🏻‍♂ :
tk check oksigen ke dlm tank tu??
2026-06-25 06:19:46
5
fatimah.keliwon
Fatimah Keliwon :
sedih
2026-06-22 12:51:14
1
esran.damien7
AzrynAura :
Kenapa company boleh suruh budak2 intern buat kerja merbahaya? Red flag gila company tu!! Saman je!
2026-06-23 06:47:49
22
anymisscall3
anymisscall3 :
sedih harap company tu dikenakan tindakan undang2 n bayar pampasan pd family arwah
2026-06-23 13:15:47
6
aiemanulislam
aiemanul :
aku selalu gi saujana perdana. tinggi iler tempat tu, naik pon nampak seram, ni masuk.
2026-07-05 23:42:49
1
dinaraisyahhumairah
Kak Yat's :
yg mcm2 kena buat di anggap paling experience.
2026-06-25 10:09:29
1
stoberimanis7
FF :
mcmana blh bg bdk intern buat kja mcm tu
2026-06-24 10:29:42
1
user742708044
user7605828523487 :
sedih... kerja mcm tu x boleh biarkan intern buat..
2026-06-23 01:34:32
1
muiepski
:0 :
@M
2026-06-26 11:26:35
2
azizul_angah
azizul_angah😘✌️🙋🏻‍♂ :
😲🤔
2026-06-25 06:18:50
1
raa098651
Kak Rai :
😂
2026-08-05 10:38:43
0
To see more videos from user @koolfmmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About