@babul700_600: پیام من به جمعه خان فاتح دیدی فهمیدی که وطن، مادر انسان است و ناموس انسان. شما دروازهٔ بدخشان را به روی طالبان گشودید و آن را به دشمن سپردید. این خیانت را مردم هرگز فراموش نخواهند کرد. حالا عاقبت غلامی، مزدوری و نوکریات را دیدی؟ تاریخ بارها نشان داده است که خیانتکاران هرگز نزد اربابان خود نیز جایگاهی ندارند. همانگونه که گفتهاند، کسی که به مردم و سرزمین خود وفادار نباشد، به هیچکس وفادار نخواهد بود. امروز طالبان نیز همین حقیقت را در مورد شما ثابت کردند. کسانی که وطن خود را فروختند، در نهایت خود نیز قربانی همان خیانت شدند. حالا بگویید نتیجه چه شد؟ آیا عزت و امنیت برایتان باقی ماند؟ برادران ما زیر گلولههای طالبان جان دادند تا از خاک و مردم خود دفاع کنند. خون شهیدان این سرزمین هرگز فراموش نخواهد شد. شما در برابر تاریخ، مردم و خون شهیدان مسئول و شرمنده هستید. این سرنوشت، درس بزرگی برای همه کسانی است که راه مزدوری و خیانت را انتخاب میکنند؛ زیرا دیر یا زود، نوبت خودشان نیز خواهد رسید و عاقبت اعمالشان را خواهند دید#afghanistan🇦🇫 #تاجیک_هزاره_ازبک_پشتسودانيز_تيك_توك_مشاهير_السودان #تاجک__اوزبگ__پشتون__هزاره__ترکمن #پنجشیری________دیزاین🦁💚⚪🖤🦁 #شمالی____________وال_____دیزاین🥱👊🏻