@iefimerida.gr: 🪙🏀«𝚮𝚸𝚯𝚬 𝚶 𝚨𝚴𝚯𝚸𝛀𝚷𝚶𝚺 𝚷𝚶𝚼 𝚯𝚨 𝚳𝚨𝚺 𝚷𝚨𝚬𝚰 𝚨𝚱𝚶𝚳𝚨 𝚷𝚰𝚶 𝚿𝚮𝚲𝚨» Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος απευθύνθηκε στους φίλους του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στο T-Center για την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς και χαρακτήρισε τον Σέρβο «βασιλιά των δαχτυλιδιών», γνωρίζοντας την αποθέωση. 🎥Ειρήνη Μιλή #iefimerida #paobc #basketball #obradovic #dpg