من نمیدونم یکی میگه تا 2026 تمدیده یکی میگه تا 2030 یکی میگه باز تمدید کردن تا 2037
2026-06-23 07:09:49
50
Mandana :
زندگیم بدون اونا؟...
2026-06-23 07:15:56
25
𖦹𐙚 𝐙𝐞𝐲𝐧𝐚𝐛 𐙚𖦹 :
مثل اینکه قراره از اذر متنفر بشم:)) 😭💔
یعنی یک ماه بعد تولدم😭😭💔
2026-06-23 12:51:28
3
Aida Khaledy :
دارم درس میخونم که برا تحصیل برم کره و ازین طریق بتونم بلک پینک رو ببینم ک فقط ۲ سال دیگه مونده و الان واقعا میخوان دیسبند بشن؟؟ من الکی ۸ سال تمام درس نخوندم که اینا بخوان دیسبنر بشن خودمو دارم به اب و آتیش میزنم که بتونم ببینمشون الکی ۹ سال بلینک نبودم