@sigriddebuck: 1. Ik vroeg 15 vrouwen boven de 35: "Waar heb je het meeste spijt van?" Ik verwachtte iets te horen over carrière, kinderen of de verkeerde partnerkeuze. Maar 12 van de 15 zeiden hetzelfde: "Ik heb er spijt van dat ik niet eerder voor mezelf ben gaan leven" Jarenlang heb ik geprobeerd het iedereen naar de zin te maken. "Maar ik ben mezelf kwijtgeraakt in die poging om het iedereen naar de zin te maken." Voldoen aan de verwachtingen van anderen. 2. Ze zeiden: "Ik leefde zoals van me verwacht werd." Studeerde waar mijn ouders me naartoe stuurden. Werkte in een baan die ik niet leuk vond, omdat die stabiel was. Trouwde omdat het goed voelde. Kreeg een kind omdat dat nu eenmaal is wat mensen doen. En op mijn 35e realiseerde ik me: ik weet niet wie ik ben." Ik leefde het leven van iemand anders, niet dat van mezelf. 3. Ze hebben geen spijt van wat ze gedaan hebben. Ze hebben spijt van wat ze NIET gedaan hebben. Ze maakten die reis niet omdat "ik moet sparen voor een appartement." Ze begonnen niet voor zichzelf want "geen zekerheid!" Ik verliet geen partner die niet de juiste was omdat "we al zo lang samen waren." Ik zei geen "nee" tegen ouders, vrienden of bazen uit angst om egoïstisch over te komen. En de jaren verstreken in de modus van "later, ooit." Maar die "ooit" kwam nooit. 4. Een van hen zei: "Ik heb er spijt van dat ik op toestemming heb gewacht om te leven." Toestemming van mijn ouders, van mijn man, van de maatschappij. Alsof mijn leven niet mijn eigen domein was. Ik wachtte tot iemand tegen me zou zeggen: "Nu mag het." Maar niemand deed het. En ik weet..niemand gaat je toestemming geven! Ze hebben geen spijt van hun daden, maar van de jaren die ze hebben gewacht op toestemming die nooit kwam. 5. Als je 25, 30 of 33 bent, wacht dan niet tot je 35 bent om dit te begrijpen. Leef niet zoals van je verwacht wordt. Leef zoals je zelf wilt. Zoek geen toestemming bij anderen. Geef die aan jezelf. Volg me voor meer tips en deel dit met iemand die dit moet horen

Belgian Girl In Greece
Belgian Girl In Greece
Open In TikTok:
Region: GR
Monday 22 June 2026 12:07:04 GMT
126809
289
35
497

Music

Download

Comments

misu87452
Misu :
mijn studies niet afgemaakt en mijn 2 ex mannen das mijn spijt moment
2026-06-24 21:44:37
0
greeneyes4337
Jormungandr :
Het gras is altijd groener aan de overkant. Na mijn scheiding had ik alle vrijheid om mijn eigen keuzes te maken en veel te reizen en mooie dingen te kopen. Maar ik mis de hechtheid van een gezin waarmee je samen mooie herinneringen maakt. Soms ligt geluk voor je voeten zonder dat je het ziet.
2026-06-22 17:27:57
7
skelle87
isaura skelle🏳️‍🌈 :
Ik heb gekozen om alleen te zijn en blijven, geen partner, geen kinderen. Ik leef gwn van dag tot dag zoals ik het wil. Je hebt maar 1 leven, enjoy the ride!
2026-06-24 12:50:20
1
anique324
Anique :
goed om over na te denken. ik ben 38 jaar, getrouwd, twee kinderen van 5 en 7 jaar, burnout gehad vorig jaar, ik heb precies het zelfde, ik weet ook niet goed wie ik ben... want ja je leeft je leven werkt, huwelijk, kinderen daar ben ik mee bezig. een daarbij trauma's van vroeger
2026-06-23 19:48:39
1
stanneke_77___
ConsKong :
35 is heel jong om dit te beseffen. Ik ben 48 en heb 2 kids van 10 en 12. Ik begin me nu pas te beseffen dat ik nooit voor mezelf kies en eigenlijk alleen maar doe wat er van me verwacht wordt. Ik weet niet eens meer wat ik zelf wil.
2026-06-23 11:25:18
5
suzanne1978paard0
Suzanne lont :
Wat heb je aan spijt. Niks. Het leven loopt zoals het loopt.
2026-06-22 18:51:45
4
bulldog_rose
🇳🇱❤️Rose❤️🇳🇱 :
ik vind het niet erg om voor mijn man en kinderen te leven.Mijn kinderen zijn nu 24 en 19 en dus hebben ze mij hulp niet meer nodig en doen beide hun ding hebben hun rigen leven Alle tijd voor mijn man en mij om te genieten. We worden beide 49 dit jaar hebben een cabrio gekocht en gaan heerlijk samen met de hond toeren❤️Dus tijd om voor onszelf te leven💪
2026-06-23 17:57:55
2
bramhijink
bram :
is het niet een beetje mens eigen dat je altijd dat gene wilt wat je NIET hebt en vergeet wat je wel hebt?
2026-06-23 18:35:52
1
hanskeus63
hanskeus63 :
Je kunt alleen maar "voor anderen zorgen" door heel goed voor je zelf te zorgen, zelfs als dat betekent dat je (in de ogen van sommige anderen) egoïstisch bent of lijkt.
2026-06-23 03:56:42
1
annittaivonnemusic
Annitta Ivonne :
Is wel herkenbaar hoor. 💯
2026-06-22 22:11:34
1
kris3876
Kris :
pfff
2026-06-22 21:09:57
1
wpo31
WPO-Netherlands :
Teveel voor mijn vrouw geleefd, nu vrij 😁
2026-06-22 22:06:48
5
byfar6764
ByFar :
2026-06-23 04:48:48
1
banaanbuiger
Banaanbuiger :
Gewoon naar je man luisteren en alles komt goed( voor hem)
2026-06-22 19:20:51
0
marcel197027
marcel1970 :
Wat een drama zeg
2026-06-23 03:18:44
1
wiebewiebelaar
Martin1960 :
Mn vrouw en ik hebben hier vanaf het begin dat we kinderen kregen afspraken gemaakt, als zij wilde werken, was ik thuis, andersom ook. wilde ze op vakantie met vrienden dan vond ik dat ook oke, zij en ik hebben niets ingeleverd, vrienden hadden hier kritiek op, 6 van de 10 zijn nu gescheiden, wij niet na 43 jaar
2026-06-23 09:27:34
4
To see more videos from user @sigriddebuck, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About