@qsmovie: #thesopranos #jamesgandolfini #movie #foryou #tiktok

QSmovie
QSmovie
Open In TikTok:
Region: US
Monday 22 June 2026 12:08:12 GMT
223254
6470
93
357

Music

Download

Comments

ezran1222
EazyDuzit22 :
Ajay is the most annoying character in cinematic history
2026-06-23 00:21:09
310
cassettedaddy
cassettedaddy :
“It’s still a classic?” Is one of my favorite lines/responses in the whole show ☠️
2026-06-22 23:29:50
117
0neofw0n
0neofw0n :
AJ was weak and Tony knew it..and it pissed him off
2026-06-23 16:25:58
27
evile40
E :
They both tired of Carmella
2026-06-22 12:46:31
85
battlequestcomics
Battle Quest Comics :
Carmella and Tony never understood the problem with AJ was…Tony and Carmella.
2026-06-22 22:14:02
17
drewfromscared20
drew :
all the AI voices in the background are arguing
2026-06-23 21:30:55
8
chillwill3248
ChillWill32 :
Best parenting in the whole series
2026-06-23 13:11:23
17
jamesecoffey1
Jim :
Im not sure who I hated more Aj or Walt Jr from breaking bad
2026-06-23 02:05:37
4
user_v881361
user_750146 :
Blockbuster whatever happen there?
2026-06-23 00:01:59
5
noboddyqqo
nobody :
I worked at blockbuster during these times. and was so offended...
2026-06-23 00:15:17
9
sonnybabie
Sonnybabie :
AJ is so lucky Tony never treated him like he did Christopher
2026-06-23 02:17:51
24
rickystiktok409
David Lindhagen :
His father died in 2013. What is AJ Soprano doing today. Podcast is not an acceptable answer.
2026-06-23 03:33:41
1
desertfred
❌️DesertFred❌️ :
A.J. is the Skyler of Sopranos.
2026-06-23 20:09:33
0
adampp1995
Adam :
What movie is this
2026-06-23 18:51:06
0
doncarpenter73
Don :
Standees whatever happened there
2026-06-22 19:51:28
6
alexanderreynoso98
Alexander :
It’s still a classic?😂
2026-06-23 12:35:39
6
.s.47118
🫧🫧🫧🫧 :
Crazy how you didnt hear about shit going on at home until you got home 😂
2026-06-22 23:35:33
4
btribb24
BT :
Great scene
2026-06-23 20:42:57
1
belyeu16.0
belyeu16.0 :
Maybe he should switch from Cristal to Moët Chandon.
2026-06-23 18:53:23
2
jumb088
Jumb088 :
As a father of a teen I can relate
2026-06-23 19:20:29
0
mikeymattioni
Thatfugginguy🇮🇹 4gettaboutit :
soooo he's spending 500 a bottle of champagne?! his biggest concern was the amount of the bottle of Cristal?!
2026-06-23 16:34:07
0
pageaveli
Jaime Gonzalez :
connection
2026-06-23 01:10:37
0
c.miranda315
cristina miranda :
AJ was always sooo annoying and entitled
2026-06-22 23:45:36
9
heysunder
sunder :
AJ haters club checking in
2026-06-22 19:07:39
25
sickofentitled55
SickOfEntitled55!! :
AJ was consistently a F ck Up
2026-06-22 20:52:49
6
To see more videos from user @qsmovie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

القصيدة اللي فيها البيت “يا شاكي على دنياك…” كتبها الشاعر محمد بن شايق القحطاني في رثاء أخوه الشاعر عبدالله بن شايق القصة بدأت يوم صار حادث مروري مؤلم سنة 2014 على طريق الحجاز، عبدالله كان راكب مع ثلاثة من ربعه وأقاربه، والقدر اختار إنهم يرحلون كلهم في لحظة وحدة. الخبر نزل كالصاعقة، مو بس على أهله، حتى على الناس اللي كانوا يعرفونه أو يتابعونه في ميادين المحاورة. عبدالله ما كان شاعر عادي، كان له حضور قوي وصوت معروف، وفقده حسوه كل محبين الشعر محمد، أخوه، ما قدر يستوعب المصاب. الحزن كاسره، والدنيا بالنسبة له صارت فاضية بدون عبدالله. وبدال ما يصرخ أو يبوح بكلام عابر، مسك القلم وكتب قصيدة كلها وجع. قصيدة طالعة من قلب مجروح، حسيت الناس بصدقها لأن اللي يكتبها ما كان يبي شهرة ولا يبي تصفيق، كان يكتب عن أخوه اللي فقده ومن وقتها والقصيدة صارت رمز للحزن والوفاء، والبيت اللي يقول فيه: “يا شاكي على دنياك…” انفهم على إنه محمد يقول: “إنت تشتكي من الدنيا وأنا فقدت الدنيا كلها يوم فقدت عبدالله.
القصيدة اللي فيها البيت “يا شاكي على دنياك…” كتبها الشاعر محمد بن شايق القحطاني في رثاء أخوه الشاعر عبدالله بن شايق القصة بدأت يوم صار حادث مروري مؤلم سنة 2014 على طريق الحجاز، عبدالله كان راكب مع ثلاثة من ربعه وأقاربه، والقدر اختار إنهم يرحلون كلهم في لحظة وحدة. الخبر نزل كالصاعقة، مو بس على أهله، حتى على الناس اللي كانوا يعرفونه أو يتابعونه في ميادين المحاورة. عبدالله ما كان شاعر عادي، كان له حضور قوي وصوت معروف، وفقده حسوه كل محبين الشعر محمد، أخوه، ما قدر يستوعب المصاب. الحزن كاسره، والدنيا بالنسبة له صارت فاضية بدون عبدالله. وبدال ما يصرخ أو يبوح بكلام عابر، مسك القلم وكتب قصيدة كلها وجع. قصيدة طالعة من قلب مجروح، حسيت الناس بصدقها لأن اللي يكتبها ما كان يبي شهرة ولا يبي تصفيق، كان يكتب عن أخوه اللي فقده ومن وقتها والقصيدة صارت رمز للحزن والوفاء، والبيت اللي يقول فيه: “يا شاكي على دنياك…” انفهم على إنه محمد يقول: “إنت تشتكي من الدنيا وأنا فقدت الدنيا كلها يوم فقدت عبدالله."

About