@posta.com.tr: 📷Geçtiğimiz hafta sonu ÖSYM tarafından düzenlenen YKS'de ilginç bir olay yaşanmıştı. İzmir'de sınava 5 litrelik su şişesiyle gelen bir öğrencinin görüntüleri sosyal medyada gündem olmuştu. 📷 Merak konusu olan genç, konuya ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada sınava neden 5 litrelik su bidonuyla geldiğini anlattı. 📷 Videosuna dair bilgi almak için ulaştığımız Arda adlı genç, "5 litre suyla girmem biraz abartılı da olsa kurallardaki duruma dikkat çekmek içindi. Asıl vermek istediğim mesaj, gerçekten ihtiyacı olan birinin 1,5-2 litreye kadar su bulundurabilmesinin önünde bir engel olmadığıydı. AYT'de benim dışımda 5 litre suyla girenleri de gördüm. Bu yüzden konunun gereğinden fazla abartılıp akım gibi sürdürülmemesi gerektiğini düşünüyorum" açıklamasında bulundu.