bendende 2 kata para alıyolar poşetden demek bu yüzdenmiş
2026-06-23 11:41:52
28
Alican Yıldız :
Lan poşete para kalktı sanıyordum bende
2026-06-23 10:05:40
37
Ramazan polat :
lan bendende hiç almıyolar acaba bundan mi
2026-06-23 13:43:43
17
Zeynep :
a101 o kadar sinir bozucu bir market ki her anlamda kapıda dan iptal siparisimin dördüncü günü hala iadesi yatmadi 10 iş günüymüş ya benim param nie 10 gun Sizde kalıyor
2026-06-24 03:27:13
3
tutu :
Part time çalışan biri a101 de haftada kaç saat çalışıyor bilen var mı
2026-06-23 21:04:35
2
Mucahidd :
Anladık bizim fişte niye 2 tl yazdığını
2026-06-23 17:16:02
38
sedattby :
Bende diyorum poşet ücretsiz mi oldu tekrar 😂
2026-06-23 08:29:09
21
Bayramm :
eee bize niye vermediler 😂
2026-06-23 18:15:21
0
𝐁𝐚𝐫𝐚𝐧ރ :
Çok gerçekçi olmuş
2026-06-25 06:13:33
2
Emre :
ben amasyalıyım bea
2026-06-23 19:27:29
1
MEHMET KUŞ :
bende diyorum neden hep para ödüyorum poşete 🤣🤣🤣
2026-06-23 16:10:46
6
OSMAN :
bu hangi 101 mış lan 😅
2026-06-23 07:25:31
9
meraltas.meraltas :
😂😂😂sesteki en iyi pov
2026-06-23 08:21:02
7
𝕮𝖍𝖆𝖕𝖔 :
Poşetin ücreti kalkmadımı
2026-06-23 11:03:59
5
𝓓𝓲𝓬𝓵𝓮 :
ya amk yakışıklıyı yaşlı diye okudum iki saattir ayy ne iyi insan fln diye düşünüyom PQJSŞQMSMSMWKS
2026-06-24 21:35:14
4
hikmet.bzk :
Benden niye para almıyorlar😁
2026-06-23 17:55:00
1
hatice :
nasıl giriyorsunuz ya
2026-06-23 16:02:06
1
KOMUTAN :
2 MOTOR LU ARACLAR😂
2026-06-23 18:07:04
2
S İ V E R E K L İ :
Bize de poşet vermiyorlar 😅
2026-06-24 05:01:58
4
To see more videos from user @nazkkaya, please go to the Tikwm
homepage.