@esty.bar: עוגת שכבות שוקולד פירורים תשמרו לכם!👇🏻👇🏻 כל המתכונים בכוס אוניברסלית 240 מ״ל. לשכבת הפירורים: כוס שמן 3 כוסות קמח 3/4 כוס סוכר 1 אבקת אפייה ביצה L כפית תמצית וניל לשוקולד: כוס קקאו 1 ורבע כוסות סוכר שקית סוכר וניל (10 גרם) קורט מלח 3/4 כוס שמן 4 ביצים L או 5 ביצים M אופן ההכנה: בקערה מערבבים עד לקבלת בצק פירורי את הקמח, אבקת האפייה, הסוכר, הביצה, השמן ותמצית הווניל עד לקבלת בצק יחסית קשה. מפרישים מראש כוס מהבצק לשכבת הפירורים העליונה. את יתרת הבצק משטחים בתבנית ומהדקים היטב. בכלי שמתאים למיקרוגל מערבבים את הקקאו, הסוכר, המלח והשמן. מכניסים למיקרוגל לדקה וחצי, מוציאים ומערבבים. מוסיפים את הביצים לקרם, אחת בכל פעם, ומערבבים עד להטמעה. יוצקים את קרם הקקאו על תחתית הבצק ומיישרים. מפזרים מעל את יתרת בצק הפירורים. אופים בתנור שחומם מראש ל־170 מעלות במשך 20 דקות, עד שפירורי הבצק מזהיבים מעט והקרם עדיין לא יציב לחלוטין במרכז. מצננים מפדרים באבקת סוכר, חותכים ומגישים תהנו!!!
אסתי בר
Region: GR
Monday 22 June 2026 12:35:45 GMT
Music
Download
Comments
noam__cohen9 :
כשיש 3 כוסות של שמן ו200 גרם סוכר הכל טעים מאמי
2026-06-23 05:05:25
146
בובית :
זה מתכון שגיליתי לפני 6 שנים מצאתי אותו ביוטיוב, והוא שלך, אסתי. ואני קוראת לו עוגת 7 דקות, כי אורך 7 דקות להכין אותו! מושלם!
2026-06-22 17:23:40
33
מאיהאשכנזי :
לא כתבת כמה ביצים
2026-06-25 15:13:52
0
lilo :
מכירה את זה בגרסה עם ריבה
2026-06-22 18:16:01
21
user9400567954025 :
איך זה שיש לכם את אותם מתכונים??? 🤣 בעולם של כזה שפע. זה הזוי ❤️
2026-06-22 21:17:22
1
זהבה כחלון :
מה גודל התבנית? תודה מראש
2026-06-23 11:57:47
1
HADARDA :
היי.. 20 דק זה לא מעט מידי?
2026-06-23 17:22:42
1
the_lavi :
פליז תעשו עוגת נס קפה עם הבצק הפריך
2026-06-23 04:49:42
1
user6162753901810 :
חייב קורט מלח??? למה???
2026-06-22 13:36:49
1
oriya levy :
אנחנו קוראים לזה עוגה חופרת 😂
זה ממש השם שלה
2026-06-23 09:12:26
4
batel4067 :
זה פשוט מצחיק ומדהים איך כל מתכון שאתן מכינות מהסדרה הזאת זה באמת דברים שהמשפחה של בעלי מבני ברק מכינים כל הזמן חח לא הכרתי את זה לפני
2026-06-22 19:35:01
4
יהודה מחפוץ :
איפה מקבלים טעימות?
2026-06-24 19:57:51
1
עתירה שמיר :
אשמח לדעת מה גודל התבנית בחדר פעמי או בתבנית רגילה, תודה 🥰
2026-06-23 02:22:58
1
Swain :
זה בדיוק ! אבל שכחתם תקצף האפוי
2026-06-23 23:57:05
0
Mommyyyll :
אפשר להחליף קקאו עם שוקולית?
2026-06-23 18:50:30
0
Ahe Sjelio :
טעים זה עניין סובייקטיבי, זה לא טעים
2026-06-22 20:48:51
0
𝒩ℯ𝓍𝒽𝒶𝓂𝒾❤︎ :
אני מוסיפה לה כמה דברים שממש משדרגים לפירורים למעלה אני מפוררת קצת חלבה וגפרורי שקדים ובמילוי שוקולד קצת רום😋
2026-06-22 20:47:32
2
יהודה מחפוץ :
עוגה טעימה מאוד
2026-06-22 22:10:11
2
betil51 :
איזה גודל התבנית?
2026-06-22 14:11:58
1
דור :
זולה או לא זה נראה אש אני רצה להכין
2026-06-22 16:33:06
1
עדי מצליח :
עוגה מושלמת!! אצלנו נקראת עוגת שבת חתן😂😂
2026-06-22 20:34:20
2
רינתוש :
העוגה אהובה עלי
2026-06-22 18:42:08
2
Tair :
יואוווו איזה זכרונות
2026-06-22 21:55:05
2
sapir :
ואי זה אחת העוגות
2026-06-22 13:29:24
4
y :
איך יוצא שחור ולא חום?
2026-06-22 20:04:02
1
To see more videos from user @esty.bar, please go to the Tikwm
homepage.